Charlotte91 Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hei! Har et lite problem ang. Blowjob/handjob. Typen min er av den stille typen, og om vi har sex eller jeg suger han- vet jeg ALDRI om det er noe som er ekstra godt eller ikke, da han ikke stønner eller gjlr nå spesielt med pusten. Noe som gjør blowjob EKSTREMT vanskelig og jeg gir ofte opp. Han er heller ikke sånn som de andre jeg har vært med, og tror jeg har prøvd mestparten. Men har dere tips til noe gutter bare ELSKER?! Noe du elsker eller din kjære ☺ tar i mot alle tips!
njise Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Spør han=) Be han fortelle deg hva han vil og hva han liker. Verre er det ikke;) 1
Charlotte91 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2015 (endret) . Endret 4. januar 2015 av Charlotte91
Charlotte91 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2015 Spør han=) Be han fortelle deg hva han vil og hva han liker. Verre er det ikke;) Han gir meg ikke noe svar på hva han liker og ikke.. han sier han liker deg jeg gjør, men kommer aldri. Og han er umulig å lese. Vill jo gi han noe "spesielt".
MinnisMus Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Så du har aldri sett han ejakulere? Her burde det blinke noen røde varselamper for ditt vedkommende. Jeg var sammen med en som hadde samme problem. Etterhvert viste det seg at 'han' egentlig var en kvinne som hadde tatt en kjønnskifteoperasjon der kirurgen hadde konstuert en penis av klitoris. Jeg slo selfølgelig opp med dette 'vesenet' umiddelbart, og opprettet en egen Facebook-gruppe for å avsløre den. 1
Charlotte91 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2015 Så du har aldri sett han ejakulere? Her burde det blinke noen røde varselamper for ditt vedkommende. Jeg var sammen med en som hadde samme problem. Etterhvert viste det seg at 'han' egentlig var en kvinne som hadde tatt en kjønnskifteoperasjon der kirurgen hadde konstuert en penis av klitoris. Jeg slo selfølgelig opp med dette 'vesenet' umiddelbart, og opprettet en egen Facebook-gruppe for å avsløre den. Jo det har jeg heldigvis! Har kommer jo inni meg under sex, eller kommer på meg om han vill. Så tror ikke det har vært nå kjønnsoprasjon inni bildet! Uhyggelig at vedkommende ikke fortalte deg det! :/
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har samme problem med min samboer. Ikke lager han lyd og ikke gir han tilbakemeldinger og det frustrerte meg og gjorde meg usikker. Jeg elsker å suge og det tenner meg voldsomt mye så jeg gjør det akkurat slik det faller meg inn der og da. Nå merker jeg det på kuken straks jeg gjør noe han liker ekstra godt. Jeg har lest at Så, TS, gjør sugingen til din egen nytelse. Anonymous poster hash: b91b8...de6
Charlotte91 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har samme problem med min samboer. Ikke lager han lyd og ikke gir han tilbakemeldinger og det frustrerte meg og gjorde meg usikker. Jeg elsker å suge og det tenner meg voldsomt mye så jeg gjør det akkurat slik det faller meg inn der og da. Nå merker jeg det på kuken straks jeg gjør noe han liker ekstra godt. Jeg har lest at Så, TS, gjør sugingen til din egen nytelse. Anonymous poster hash: b91b8...de6 Får bare prøve! Syns det er så frustrerende å ikke mestre det, når jeg har gjort det med mine ekser. :/ Og værtfall frustrenende når man aldri får nå tilbakemelding på hva han liker og ikke liker. Kryss fingrene for meg da, at det går i kveld!
Tibbie Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 De er mest følsom på tuppen, og aller mest følsom på undersiden av tuppen (ved det hakket). Prøv å ta hele i munnen, mens du masserer tuppen med tunga di. Også maserer du lett med fingeren på mellomkjøttet og "leker" med ballene Tease gjerne litt før du går på. Kyss han rundt staken og kyss gjerne litt på penis utenfor bokseren. Se om det gjør noe for han.
Charlotte91 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2015 De er mest følsom på tuppen, og aller mest følsom på undersiden av tuppen (ved det hakket). Prøv å ta hele i munnen, mens du masserer tuppen med tunga di. Også maserer du lett med fingeren på mellomkjøttet og "leker" med ballene Tease gjerne litt før du går på. Kyss han rundt staken og kyss gjerne litt på penis utenfor bokseren. Se om det gjør noe for han. Tusen takk! Får prøve på det! Her skal ALT testes ut 1
Colorama Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Wow, akkurat sånn var eksen min. Gikk derfor i flere måneder og trodde at jeg var utrolig dårlig til å suge, siden har ikke ga noe utrykk for noe som helst. Til slutt når han spurte om jeg kunne gjøre det så sa jeg "nei, du liker jo ikke det uansett". Så, kanskje du rett og slett bare må utrykke misnøye, men for all del, si det på en skånsom måte. Han ble ikke akkurat fornøyd Fant forresten ut at jeg var flink likevel, og at det bare var han som var ekstremt sjenert. Haha! Lykke til :D du er sikkert flink du også!
Charlotte91 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2015 Wow, akkurat sånn var eksen min. Gikk derfor i flere måneder og trodde at jeg var utrolig dårlig til å suge, siden har ikke ga noe utrykk for noe som helst. Til slutt når han spurte om jeg kunne gjøre det så sa jeg "nei, du liker jo ikke det uansett". Så, kanskje du rett og slett bare må utrykke misnøye, men for all del, si det på en skånsom måte. Han ble ikke akkurat fornøyd Fant forresten ut at jeg var flink likevel, og at det bare var han som var ekstremt sjenert. Haha! Lykke til :D du er sikkert flink du også! Nei men! Kanskje det er det som feiler! Ikke alt man skal forstå med di hær mannfolkan. Får se hva som skjer, skal ha oss en snakk i dag så :o 1
Gjest Minesveiper Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Selv om han ikke kommer betyr ikke det at det du gjør ikke er godt for han. Spør kjæresten din om hvordan han liker det. Det var forresten en lignende tråd hvor det kom fram at mannen holdt igjen alt han kunne for å ikke komme fordi han nøt bj'en så mye at han ikke ville komme.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Har du prøvd å legge deg i 69 ? Da vil han jo i tillegg se herligheten din, kanskje leke med den eller slikke deg.. Jeg hadde holdt i 15 sekunder tror jeg.. han er dritheldig Anonymous poster hash: 49719...d60
Charlotte91 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #15 Skrevet 5. januar 2015 Har du prøvd å legge deg i 69 ? Da vil han jo i tillegg se herligheten din, kanskje leke med den eller slikke deg.. Jeg hadde holdt i 15 sekunder tror jeg.. han er dritheldigAnonymous poster hash: 49719...d60 Kan endelig si at jeg fikk det til! :D litt sex først, så heiv jeg han av meg og tok styringen tror det ble satt stor pris på! Takk for alle tips :D
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Kan endelig si at jeg fikk det til! :D litt sex først, så heiv jeg han av meg og tok styringen tror det ble satt stor pris på! Takk for alle tips :D Så digg at du tok styringen. Det setter nok menn stor pris på.Anonymous poster hash: fdbf6...096
Charlotte91 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2015 Så digg at du tok styringen. Det setter nok menn stor pris på.Anonymous poster hash: fdbf6...096 Ja noen liker jo den slaks og 🙊
Timza Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Tusen takk! Får prøve på det! Her skal ALT testes ut Ser du alt har klart det, men tenkte bare å forklare nærmere på hun du siterte. Det er mest følsomt rundt kukhodet hele veien. Fra forsiden (for oss) helt rundt på kanten hele veien opp på baksiden hvor strengen er. Før leppene dine over denne kanten i god tempo med forskjellig trykk så skal nok de fleste klare å komme trur jeg (dra forhuden tilbake). Jeg personlig må ha det litt hardt før jeg kommer, men for å få en optimal orgasme, så er det deilig om hun bruker lengre tid og bruker lett "styrke" i starten.
Pixxie Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Så du har aldri sett han ejakulere? Her burde det blinke noen røde varselamper for ditt vedkommende. Jeg var sammen med en som hadde samme problem. Etterhvert viste det seg at 'han' egentlig var en kvinne som hadde tatt en kjønnskifteoperasjon der kirurgen hadde konstuert en penis av klitoris. Jeg slo selfølgelig opp med dette 'vesenet' umiddelbart, og opprettet en egen Facebook-gruppe for å avsløre den. Ikke greit å skjule det for deg, men usselt gjort av deg å følge opp med dette. Og i tillegg skrive slikt om personer som velger å ta en slik operasjon. Skamme seg! 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 Så du har aldri sett han ejakulere? Her burde det blinke noen røde varselamper for ditt vedkommende. Jeg var sammen med en som hadde samme problem. Etterhvert viste det seg at 'han' egentlig var en kvinne som hadde tatt en kjønnskifteoperasjon der kirurgen hadde konstuert en penis av klitoris. Jeg slo selfølgelig opp med dette 'vesenet' umiddelbart, og opprettet en egen Facebook-gruppe for å avsløre den. For en utrolig fæl person du er.. Anonymous poster hash: acfd0...d12 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå