Gå til innhold

cola smaker rart


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Colaen smaker.. flat. Og rart.
Har prøvd ei uåpnet flaske fra kjøleskapet, smaker flat.
Prøvd ei uåpnet flaske fra boden, smaker flat.

Hva i svarte er det som feiler colaen!!
De 2L flaskene har jo null kullsyre. De gamle flaskene smaker flat også, sikkert fordi jeg blandet det med 2L colaen.



Anonymous poster hash: 49616...c45
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sluttet med snus, 5 dager snusfri. Og litt etter at jeg sluttet så begynte colaen å smake rart.
Kan det være smaksløkene mine som har endret seg?

Sluttet med røyk for 1 dag siden, og før det så smakte det cola + røyk, nå smaker den bare... flat og kvalmende.

TS



Anonymous poster hash: 49616...c45
Gjest Solstråla88
Skrevet

Har sluttet med snus, 5 dager snusfri. Og litt etter at jeg sluttet så begynte colaen å smake rart.

Kan det være smaksløkene mine som har endret seg?

Sluttet med røyk for 1 dag siden, og før det så smakte det cola + røyk, nå smaker den bare... flat og kvalmende.

TS

Anonymous poster hash: 49616...c45

Ja, det kan være smaksløkene dine. Etter jeg sluttet med røyken for 2 år siden har jeg ikke likt cola. Drikker stortsett pepsi produktene nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...