AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Colaen smaker.. flat. Og rart. Har prøvd ei uåpnet flaske fra kjøleskapet, smaker flat. Prøvd ei uåpnet flaske fra boden, smaker flat. Hva i svarte er det som feiler colaen!! De 2L flaskene har jo null kullsyre. De gamle flaskene smaker flat også, sikkert fordi jeg blandet det med 2L colaen. Anonymous poster hash: 49616...c45
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Har sluttet med snus, 5 dager snusfri. Og litt etter at jeg sluttet så begynte colaen å smake rart. Kan det være smaksløkene mine som har endret seg? Sluttet med røyk for 1 dag siden, og før det så smakte det cola + røyk, nå smaker den bare... flat og kvalmende. TS Anonymous poster hash: 49616...c45
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Har sluttet med snus, 5 dager snusfri. Og litt etter at jeg sluttet så begynte colaen å smake rart. Kan det være smaksløkene mine som har endret seg? Sluttet med røyk for 1 dag siden, og før det så smakte det cola + røyk, nå smaker den bare... flat og kvalmende. TSAnonymous poster hash: 49616...c45 Ja, det kan være smaksløkene dine. Etter jeg sluttet med røyken for 2 år siden har jeg ikke likt cola. Drikker stortsett pepsi produktene nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå