Gå til innhold

Rar smak på After eight

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til jul fikk jeg en stor eske After eight. Den har ikke gått ut på dato og sjokoladen ser helt fin ut, men det smaker ikke godt. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive smaken annet enn at det ikke er godt. Kan jeg klage til Nestlé? Eller er det en ny oppskrift som har skylden?

Anonymous poster hash: 86b44...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du sender epost, kan det jo tenkes at de sender det et eller annet, uten at du må styre så mye med retur kanskje.

Fikk selv et gavekort av Findus tilsendt i posten, men pokker ta, min lokale Rimi butikk ville ikke la meg få bruke gavekortet. I dag er denne Rimi butikken nedlagt, noe som kanskje kan forklare hvorfor de ikke brydde seg, hvis det da allerede var litt laber stemning hos butikksjefen.

Endret av Vux
AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke litt teit å klage hvis det bare er jeg som synes den smaker vondt?

Skrevet (endret)

Neida. De skjønner nok at det kan ha forekommet produksjonsfeil vil jeg tro.

Husker ikke helt, tror Findus sa seg fornøyd med en skikkelig beskrivelse av problemet jeg hadde.

Endret av Vux
Skrevet

Kan jo tenkes at de vil sette stor pris på å få tilbakemelding, i tilfelle det skulle være feil i produksjonen, hvis de har mulighet til å spore varene og slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at det er den med marsipan istedenfor mint?

Jeg fikk det en gang, og syntes den smakte så rart, helt til jeg fant ut at det var med marsipan istedenfor..

Anonymous poster hash: 07de5...cf7
Skrevet

Og så har de kommet med en ny med smak av Irish Coffee. Kan det være den du har fått?

AnonymBruker
Skrevet

Gode ideér, men jeg sjekket og det er med mint. Hmm.... Jeg vet jo ikke hvor eller når den er kjøpt, men det gjør kanskje ikke noe.

Skrevet

Bare å klage direkte til produsent, det lønner seg nesten alltid. Bare husk å være høflig, og skryte litt av originalproduktet ("jeg er egentlig veldig glad i xxx, men så blablabla "). ;) da kan det hende du plutselig får noe godis i posten!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk faktisk også en eske med After Eight til jul (sånn lang eske, med to mindre esker inni) og den smakte IKKE godt. Den smakte skikkelig tran, og det syntes både jeg og mannen min. Så vi kastet den.

Kan det ha vært transmak som gjorde at din smakte vondt også?

Anonymous poster hash: 1c969...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...