Gjest gjestvest Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Skulle gjerne visst hvem det var som stjal stjernebaconet mitt på butikken. Hadde nemlig to i kurven min, snudde meg, og vips! en av dem ble borte. Hvor lat går det an å bli at man ikke gidder å gå bort, og hente en selv? Noen som har opplevd lignende?
Brunhilde Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Skulle gjerne visst hvem det var som stjal stjernebaconet mitt på butikken. Hadde nemlig to i kurven min, snudde meg, og vips! en av dem ble borte. Hvor lat går det an å bli at man ikke gidder å gå bort, og hente en selv? Noen som har opplevd lignende? Ha, ha, nei, men jeg kom en gang hjem med bakepapir som noen hadde lagt i min kurv. Resten av varene var det jeg hadde plukket selv, men bakepapiret var altså ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 ser daglig unger som putter div i kurvene til foreldrene er ikke alltid de merker det så da blir sjokoladen eller den rosa tannbørsten med hjem Anonymous poster hash: 0f272...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 ser daglig unger som putter div i kurvene til foreldrene er ikke alltid de merker det så da blir sjokoladen eller den rosa tannbørsten med hjem Anonymous poster hash: 0f272...fcf Dette har skjedd noen ganger! Kan gjerne være barn som tar noe og legger det i foreldrenes kurv. Har selv kommet hjem med noe jeg ikke skulle ha, men meg og samboer handler sammen, og da tenker jeg ikke noe mer over det enn at dette er noe han har trengt. Anonymous poster hash: 27ef7...ecf
Gjest C'est la vie:) Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Om du tok de to siste, har dette skjedd med meg også. Det var en pakke med folie igjen som jeg la i vogna. Da jeg kom til kassa lå den ikke lengre der.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Ja, jeg er helt overbevist om at den som fikk med seg baconet ditt hjem ikke gadd å hente det h*n trengte og istedenfor satset på at kunden før eller etter hadde kjøpt bacon. Anonymous poster hash: ea64e...755
LillaFrosk Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 KAN jo hende at noen trodde det var deres kurv, også oppdaget de et bacon for mye - som de skulle sette på plass Eller så kan det hende det var blitt tomt for bacon, og noen mente du ikke trengte to.. Eller, så var det en som har begynt litt for tidlig på russekravene (fyll opp din egen handlekurv KUN ved å hente ting fra andres kurver). Eller, så var det en forbanna slask.. 2
Gjest gjestvest Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Om du tok de to siste, har dette skjedd med meg også. Det var en pakke med folie igjen som jeg la i vogna. Da jeg kom til kassa lå den ikke lengre der. Var ikke de to siste. Var mange igjen. Så dette var ren latskap.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Var ikke de to siste. Var mange igjen. Så dette var ren latskap.
Gjest C'est la vie:) Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Var ikke de to siste. Var mange igjen. Så dette var ren latskap. Skjønner ikke at noen skal kan ha den holdningen og tro at det er greit å gjøre.
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 En gang det var druer på tilbud var det en fyr som fylte opp hele vogna si med dem, og han blokkerte hele druestedet slik at jeg ikke kom til fordi han drev og studerte druenefør han la dam oppi (han hadde ca. 100 bokser). Så da tok je glike gjerne å tok den beste boksenjeg fant fr vogna hans.
Gjest gjestvest Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 En gang det var druer på tilbud var det en fyr som fylte opp hele vogna si med dem, og han blokkerte hele druestedet slik at jeg ikke kom til fordi han drev og studerte druenefør han la dam oppi (han hadde ca. 100 bokser). Så da tok je glike gjerne å tok den beste boksenjeg fant fr vogna hans. Så det var deg, ja.
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Så det var deg, ja. Klarte du å spise 99 bokser med druer før de rotnet?
Gjest gjestvest Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Klarte du å spise 99 bokser med druer før de rotnet?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Skulle gjerne visst hvem det var som stjal stjernebaconet mitt på butikken. Hadde nemlig to i kurven min, snudde meg, og vips! en av dem ble borte. Hvor lat går det an å bli at man ikke gidder å gå bort, og hente en selv Noen som har opplevd lignende? Denne variantennvar ny. Bodde en kort periode slik at nærbutikken var samme butikk som sosialklienter fikk handle på. Da måtte vi passe nøye på etter at varene var slått inn i kassen og sendt ned i rommet for å vente på å bli plukket i poser etter betaling. Hendte ofte i starten at ting forsvant, fant varene på kassalappen. Etterhvert ble det utplassert sekuritasvakt bak kassene og da ble denne stjelingen slutt på. Så ble det og slutt på at sosialklienter fikk handle på rekvisisjon der. Har opplevd lignende en gang på Rema, men så at utlendingen grabbet det som lå i mitt rom. Folk med lite penger kan bli veldig kreative.Anonymous poster hash: d7b4e...320 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå