Gjest Ennasus Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hvilken syntes dere er best? Spør pga. ren nysgjerrighet
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 tenker du på den melkesjokolade kvikklunsj? syns melkesjokolade kvikklunsj er den beste, men det er fordi den har havsalt i seg, og det er skummelt godt i sjokolade
FruHudson Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Tror nok jeg må si plata! Er vel på grunn av drysset med havsalt. Veldig god sjokolade
peppermyntete Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Platen fordi den har havsalt! Men den originale på tur :D
Thorn Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Helt klart original Kvikk Lunsj! Melkesjokolade med Kvikk Lunsj er også godt, men originalen vinner med god margin hos meg.
Lutetium 71 Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Jeg får fnatt av alle de nye sammensausede sjokoladeplatene de skal selge. Most kvikkluch, most nonstop, most M.. uUrk! Originalen er best, mest av alt fordi de serverer de enkelte delene hver for seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå