Gå til innhold

Er 12 parnere mye?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20år og har hatt sex med 12 stykker ("fordelt" på 4år). Er dette mange?

Noen ganger trenker jeg bare at jeg skal drite i det og at det er mitt liv. At hvis jeg har lyst, så skal ikke noe hindre meg. Men noen ganger så er jeg faktisk redd for hva andre tenker, for jeg vil ikke lyge på antallet heller.

Anonymous poster hash: 2ec2e...9dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger trenker jeg bare at jeg skal drite i det og at det er mitt liv. At hvis jeg har lyst, så skal ikke noe hindre meg. Men noen ganger så er jeg faktisk redd for hva andre tenker, for jeg vil ikke lyge på antallet heller.

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

I min verden, ja. I Kg-verden er du sikkert som jomfru å regne.

Anonymous poster hash: 4593b...ce0
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ganske ekstremt ja.

Anonymous poster hash: b4d62...abf
  • Liker 1
Gjest DoubleOh
Skrevet

Personlig syns jeg dette er ganske mange til å være så ung, ja.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I min verden, ja. I Kg-verden er du sikkert som jomfru å regne.

Anonymous poster hash: 4593b...ce0

Tror du har misforstått. I KG-verden er man løs og horete hvis man har hatt en partner eller mer.

Anonymous poster hash: d592e...885

Skrevet

Det er jo ingen som har noe med det? Du trenger ikke lyve på antallet, for andre har ikke noe med det, heller ikke din eventuelle kjæreste.

Skrevet

Nei :) Jeg har hatt 13, er selv 23 år. Hadde hatt 12 frem til jeg ble 21!

Gjest Trollkarlen
Skrevet

12 stykker over 4 år er 3 stykker per år i snitt. Det er 52 uker i året, altså potensielt 52 fester å dra på med sjansen for et ligg. Du har altså brukt ca. 5,77% av helgene på sex med en ny fyr. 3 stykker per år i snitt er ikke mye, de som driver med online dating ender opp med flere enn det! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye.

Anonymous poster hash: 0896f...52e

Skrevet

Men noen ganger så er jeg faktisk redd for hva andre tenker, for jeg vil ikke lyge på antallet heller.

Dette er det da ingen andre som har noe med. Jeg svarer aldri om noen spør om det.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er jente 19 og har hatt 16 fordelt på 3 år.. syntes ikke det er så mye jeg:) helt normalt.

Anonymous poster hash: 47e00...29d
AnonymBruker
Skrevet

skittent. alt for mye

Anonymous poster hash: 71a19...214

Skrevet

12 partnere og 20 år? Jeg personlig synes det er mye..
Når alt kommer til alt, så er det ingen andre som har noe med hva du holder på med, så lenge du kan stå for det du gjør -så skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt skal fortelle noen hvor mange sexpartnere du har hatt? Men ville kanskje tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde fortsatt i samme dur..

Skrevet

Jeg synes ikke det er for mange i det hele tatt :) Synes heller ikke du bør bekymre deg for mye for hva andre tenker om det. Jeg tror helt ærlig mange av de eldre madammene her inne synes det er litt i overkant, men det er bare gamle idiotiske holdninger. Ha det gøy! Hvilket antall som er for mange er opp til deg å bestemme :)

Gjest Fenrir
Skrevet (endret)

Midt på treet. Selv har jeg bare hatt sex med 11 partnere og jeg er 23. Og dette er bare personer som jeg har likt veldig godt og blitt kjent med over en periode eller ekser. Får jo absolutte nesten ingenting ut av et ons uten om å tømme seg og litt intimitet. Sex er litt mer en det føler jeg så er veldig kresen på hvem jeg har sex med.

Endret av Fenrir
Skrevet

Helt kurant =)

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mye eller lite. Hvor går grensen, og hvem har egentlig noe med det?

Det er mange som lever livet som unge, TS. Jeg gjorde det aldri. Og med tanke på hvor mange muligheter en jente har til å få sex, er ikke dette så ille. Tenk om guttene hadde hatt mulighet til sex HVER eneste dag! Da hadde hver enkelt hatt 100-vis av partnere, garantert.

Nå generaliserer jeg, men med tanke på at de aller fleste jenter har utrolig mye bedre sjans til å få sex enn de fleste gutter, syns jeg faktisk de fleste jenter holder seg ganske så bra "på matta". Enten de har hatt 1 partner eller 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...