Gå til innhold

Eksen min fester så mye

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler på at han er interessert i å være med på fødselen siden dere ikke er sammen lenger. Han kommer nok på sykehuset når fødselen er over for å hilse på barnet sitt. Så enten må du gjennomføre fødselen alene eller spørre en venninne eller noe.

For øvrig kommer han neppe tilbake til deg. Så belag deg på en tilværelse som aleneforsørger. Første året må samvær skje som korte møter ofte (flere ganger i uka), for etterhvert å gå over til dagssamvær.

Anonymous poster hash: 4fdbe...131
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var barnet planlagt? Og ville han også beholde?

Ettersom dere er ferdige har du ikke s
å mye du kan si. Halvannen uke er ikke lenge, og i hvert fall ikke i juleferien. De fleste unge mennesker fester mye disse dagene uten at de har det for vane.

Anonymous poster hash: 32de3...3bd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men syntes det er veldig sårt at han er ute og fester hver dag istedenfor å roe det helt ned, tenkte over hva han har gjort, hvordan det blir videre. Jeg har termin om to uker så kan jo faktisk føde når som helst nå, vil jo gjerne ha en edru mann der.

Anonymous poster hash: cf305...164

Jeg forstår godt at det er sårt! Men han tenker nok masse på deg. Han fester jo for å glemme.. Men det er veldig umodent gjort og sånn som han er har du og babyen det bedre uten han på sikt og tenk så ille om han hadde vært utro ETTER at babyen ble født!! Best at det skjedde nå på forhånd.

MEN du bør absolutt snakke med han og spørre om han enda tenker å være med på fødselen. du vil virkelig ikke få den bomba slengt i trynet når vannet har gått og du ringer han og han sier "Nei, er på fest, gidder ikke" Dette må du finne ut av på forhånd. Og hvis du skal ta han med så kun gjør det pga DU vil det, ikke for han sin skyld, for det fortjener han ikke (hvis kun han vil og egentlig ikke du). Venninna mi tok med sin daværende "kjæreste" som hadde vært utro og de hadde vel en slags pause eller noe sånt. Uansett så oppførte han seg som en drittsekk på fødselen, var fyllesyk og hun jenta fikk en laaang fødsel.. Jordmor sa at det var sannsynligvis pga hun var så stresset over at han mannen var der og hun egentlig ønsket å ha med seg moren sin istedet. Men hun gjorde det ikke av hensyn til mannen..

Mener ikke at eksen din kommer til å være sånn altså, det vet jeg ikke noe om. Men vil bare at du skal tenke gjennom fødselen nøye, fordi du kommer til å ha veldig vondt (duh) og være ordentlig sliten og føle deg naken og sårbar og da vil du helst ha noen du er trygg på der, noen som kan glemme seg selv litt og kun være en best mulig støtte for deg. Får vondt av deg ts, er ikke så lenge siden jeg selv fødte og jeg hadde med lillesøstera mi fordi eksen begynte å ruse seg igjen mens jeg var gravid.. Orket ikke ha han der. Men er veldig glad jeg hadde med en jeg ønsket å ha der og en som virkelig stilte opp for meg!

Stor klem til deg, håper alt ordner seg så bra som overhodet mulig. Det ER bedre å være alene enn å være med en *bedreEnnIngenting* :hug:

Anonymous poster hash: 1bfc7...1b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for veldig fine svar fra noen av dere:) barnet var planlagt og vi strevde en stund med å bli gravide, så barnet vårt er virkelig ønsket av oss begge.. Han vil være med på fødselen, det har vi pratet om. Jeg vil ikke ha han tilbake, eller jeg vil jo selvfølgelig det, elsker han høyere enn alt og vi hadde det veldig fint sammen. Vi kommuniserer bra, koser oss mye sammen, finner støtte i hverandre og vi har hatt et veldig deilig sexliv, men det har dempet seg veldig kanskje de to siste månedene siden jeg ikke føler meg sexy lenger. Veldig stolt av kroppen min, magen og alt, men når det kommer til sex har det vært veldig vanskelig for meg. Jeg skulle ønske jeg kunne gjort det han har gjort mot meg og oss ugjort og vært sammen med han for alltid men det går jo ikke nå. Alt er ødelagt. Ser det er mange som skriver at jeg ikke skal kontakte han, det gjør jeg heller ikke, men han ringer ofte og sender meldinger til meg døgnet rundt

Anonymous poster hash: cf305...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...