AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Før vi ble sammen for tre år siden festet han utrolig ofte, typ fredag til søndag og gjerne en dag midt i uka. Når vi ble sammen kuttet han ut med det, det ble til en til to lørdager i mnd. Nå har vi gjort det slutt pga han var utro mens jeg er høygravid og jeg ser nå at han har festet absolutt hver eneste dag etter det ble slutt. 1,5 uke siden.. Er dette normalt eller på kanten til alkoholisme? Anonymous poster hash: cf305...164
Kontormus Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Halvannen uke var da litt kjapt å trekke konklusjoner. Vurdér det når noen flere uker har gått. 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Nærmer seg 30. TsAnonymous poster hash: cf305...164
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Vi kan da ikke si noe om han er alkoholiker utifra det du skriver. Nå har det vært ferie, og dere har akkurat gjort det slutt - det er vel ikke så rart om han fester mer enn vanlig for å slippe og tenke på det som er skjedd ++?? Tenk på deg og ditt og barnet i magen, så får han tenke på seg og sitt!Anonymous poster hash: 0c0bc...556 2
got2go Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Han har nok bare et stort behov for å ha litt ansvarsløs tid med festing nå. 2
Amarinda Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Han er nysingel, det har vært masse fridager og han vil nok rase fra seg. Flatterende fra din synsvinkel er det kanskje ikke, men er ikke så mye du får gjort med det. Det går seg nok til når hverdagen kommer tilbake. 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Han er nysingel, det har vært masse fridager og han vil nok rase fra seg. Flatterende fra din synsvinkel er det kanskje ikke, men er ikke så mye du får gjort med det. Det går seg nok til når hverdagen kommer tilbake. Dette. Anonymous poster hash: 4fdbe...131 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 du må se om det fortsetter over tid ts. han høres utrolig umoden ut som er utro mens du er gravid! bra gjort at du klarte å gå fra han. -går utfra det ts opplyser om bare nå og ikke hva en evt sannhet måtte være. forresten høres den festingen han tidligere drev med aaalt for mye ut, MEn om han klarte å kutte ned uten problem (?) taler jo det til hans fordel da Anonymous poster hash: 1bfc7...1b9
tussi84 Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Du har ingenting med livet hans å gjøre så lenge han ikke sluntrer unna ansvaret for ungen når den kommer for å drikke isteden. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Takk for svar. Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men syntes det er veldig sårt at han er ute og fester hver dag istedenfor å roe det helt ned, tenkte over hva han har gjort, hvordan det blir videre. Jeg har termin om to uker så kan jo faktisk føde når som helst nå, vil jo gjerne ha en edru mann der. Anonymous poster hash: cf305...164
tussi84 Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Takk for svar. Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men syntes det er veldig sårt at han er ute og fester hver dag istedenfor å roe det helt ned, tenkte over hva han har gjort, hvordan det blir videre. Jeg har termin om to uker så kan jo faktisk føde når som helst nå, vil jo gjerne ha en edru mann der. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: cf305f1afbdd0d4c97070006dbf1c164"] cf305...164 Tror ikke du kan forvente at han blir med på fødselen 1
Amarinda Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Takk for svar. Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men syntes det er veldig sårt at han er ute og fester hver dag istedenfor å roe det helt ned, tenkte over hva han har gjort, hvordan det blir videre. Jeg har termin om to uker så kan jo faktisk føde når som helst nå, vil jo gjerne ha en edru mann der.Anonymous poster hash: cf305...164 Har dere en avtale om at han skal være tilstede under fødselen? I så fall ville jeg tatt en prat og sagt at hvis han skal være tilstede får han holde seg edru til du går i fødsel, hvertfall om han skal kjøre deg..
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Takk for svar. Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men syntes det er veldig sårt at han er ute og fester hver dag istedenfor å roe det helt ned, tenkte over hva han har gjort, hvordan det blir videre. Jeg har termin om to uker så kan jo faktisk føde når som helst nå, vil jo gjerne ha en edru mann der.Anonymous poster hash: cf305...164 Tro meg, han tenker på deg og han tenker over det han har gjort, å feste gjør at han slipper å tenke på det et sekund. Ikke ta kontakt med han, la han komme til deg. Anonymous poster hash: 87e95...95c 1
Charlene87 Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Ikke ta kontakt! Hvis han bryr seg så tar han selv kontakt, du vil ikke ha noen som innerst inne ikke bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Ikke ta kontakt overhodet. Anonymous poster hash: 87e95...95c
Gjest Chloe87 Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Vil du virkerlig ha med han på fødselen?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Jeg vil ha han med på fødselen pga jeg ikke har noen andre som kan være med. Har en kusine som gjerne vil være med og det samme med stemoren min, men jeg vet at jeg ville blitt veldig trist av det. Vil gjerne ha han der.. Hadde det vært ei venninne som fortalte samme historie som jeg gjør nå så hadde jeg sagt at det fortjener han f*** ikke, kutt ut hele typen osv, men vanskelig når man står midt oppi det selv. En ting er at han var utro, men akkurat nå.. Kan ikke forstå at han var villig til å ødelegge alt vi har bygd opp sammenAnonymous poster hash: cf305...164
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Jeg vil ha han med på fødselen pga jeg ikke har noen andre som kan være med. Har en kusine som gjerne vil være med og det samme med stemoren min, men jeg vet at jeg ville blitt veldig trist av det. Vil gjerne ha han der.. Hadde det vært ei venninne som fortalte samme historie som jeg gjør nå så hadde jeg sagt at det fortjener han f*** ikke, kutt ut hele typen osv, men vanskelig når man står midt oppi det selv. En ting er at han var utro, men akkurat nå.. Kan ikke forstå at han var villig til å ødelegge alt vi har bygd opp sammenAnonymous poster hash: cf305...164 Vil du ha han tilbake så må du IKKE kontakte han!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 87e95...95c
tussi84 Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Jeg vil ha han med på fødselen pga jeg ikke har noen andre som kan være med. Har en kusine som gjerne vil være med og det samme med stemoren min, men jeg vet at jeg ville blitt veldig trist av det. Vil gjerne ha han der.. Hadde det vært ei venninne som fortalte samme historie som jeg gjør nå så hadde jeg sagt at det fortjener han f*** ikke, kutt ut hele typen osv, men vanskelig når man står midt oppi det selv. En ting er at han var utro, men akkurat nå.. Kan ikke forstå at han var villig til å ødelegge alt vi har bygd opp sammenAnonymous poster hash: cf305...164 Synes du burde snakke med han om han vil være med på fødselen fortsatt eller ikke. Dere har gjort det slutt og jeg synes han burde stille opp for barnets del men jeg ville ikke forventet at han gadd det eller stiller opp. Derfor bør du ha noen i back up. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå