AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 For en tid tilbake var en diskusjon hvor det ble nevnt både dildo og fleshlight. Her ble det ene utstyret (fleshlight) framstilt som mer ekkelt enn det andre. Hva er greia med det? Er det ikke samme funksjon på begge dingsene? Greit nok er vel dildo mer utbredt enn fleshlight, men det er vel for at de fleste menn bruker det utstyret de er født med, nemlig hendene sine, og trenger ikke noe tilleggutstyr. Da vil kanskje fleshlight bli sett på som ekkelt, ettersom ikke så mange har behov for det. Personlig bruker jeg ikke noen av tingene, selv om det ikke har noe med saken å gjøre. Men har vansker med å se hvorfor det ene er mindre/mer ekkelt enn det andre. Dere som mener at det ene er mer/mindre ekkelt enn det andre, forklar hva som er årsaken til dette. Anonymous poster hash: c150b...aaa
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Fleshlight? Anonymous poster hash: fa12a...252
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 For en tid tilbake var en diskusjon hvor det ble nevnt både dildo og fleshlight. Her ble det ene utstyret (fleshlight) framstilt som mer ekkelt enn det andre. Hva er greia med det? Er det ikke samme funksjon på begge dingsene? Greit nok er vel dildo mer utbredt enn fleshlight, men det er vel for at de fleste menn bruker det utstyret de er født med, nemlig hendene sine, og trenger ikke noe tilleggutstyr. Da vil kanskje fleshlight bli sett på som ekkelt, ettersom ikke så mange har behov for det. Personlig bruker jeg ikke noen av tingene, selv om det ikke har noe med saken å gjøre. Men har vansker med å se hvorfor det ene er mindre/mer ekkelt enn det andre. Dere som mener at det ene er mer/mindre ekkelt enn det andre, forklar hva som er årsaken til dette. Anonymous poster hash: c150b...aaa Det samme gjelder sexdukker. Anonymous poster hash: c150b...aaa Anonymous poster hash: c150b...aaa
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 For en tid tilbake var en diskusjon hvor det ble nevnt både dildo og fleshlight. Her ble det ene utstyret (fleshlight) framstilt som mer ekkelt enn det andre. Hva er greia med det? Er det ikke samme funksjon på begge dingsene? Greit nok er vel dildo mer utbredt enn fleshlight, men det er vel for at de fleste menn bruker det utstyret de er født med, nemlig hendene sine, og trenger ikke noe tilleggutstyr. Da vil kanskje fleshlight bli sett på som ekkelt, ettersom ikke så mange har behov for det. Personlig bruker jeg ikke noen av tingene, selv om det ikke har noe med saken å gjøre. Men har vansker med å se hvorfor det ene er mindre/mer ekkelt enn det andre. Dere som mener at det ene er mer/mindre ekkelt enn det andre, forklar hva som er årsaken til dette.Anonymous poster hash: c150b...aaa Er selvfølgelig ingen forskjell på flashlight og dildo. Begge brukes til onani og nytelse. For min del er flashlight deiligere enn å runke, så da bruker jeg heller det når jeg onanerer.Anonymous poster hash: fed67...687
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Fleshlight? Anonymous poster hash: fa12a...252 Please press the Google button. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Please press the Google button. Oh dear lord. Noe jeg ikke har fått med meg xD hahaha. Trodde det var skriveleif og skulle være flAshlight. Anonymous poster hash: fa12a...252
Morpheus Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Det ene er ikke mer tabu enn det andre. Men jeg tror kvinner er litt mer åpne rundt dette, enn menn. Tror ikke du får et ærlig svar om du spør en venn om han har fleshlight... Jeg tror de fleste menn og kvinner som er seksuelt aktive har et eller flere leketøy. Det har blitt mer sosialt akseptert, og menn ligger litt etter her. Som alt annet. F.eks hvis en mann liker å gå med tanga av praktiske årsaker. Er det fort stemplet som en fetish, han er "gay" og det knyttes mot noe seksuelt avvik. Hvis en jente går med det av samme grunn. Er hun sexy, selvstendig osv. Det er en lang liste med slike ting. Der f.eks en mann ikke kan jobbe i en barnehage en gang, før noen misstenker og trekker relasjoner til noe pereverst avvik.
Gjest lipgloss Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 jeg bruker fleshlight,syns den er helt fantastisk:))ikke noe jeg hverken legger skjul på eller skjemmes over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå