AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Hei. Jeg sluttet med p.pillene mine for 3-4 måneder siden, har hatt normal menstrasjon etter det men har ikke fått den i desember. Skulle ha fått den 11 des, har tatt to graviditetstest og begge er negative. Noen som har opplevd det samme? Begynner å bli beskymret om noe er galt. Anonymous poster hash: 54b7c...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Normalt med uregelmessig mens ved p-pille stopp Anonymous poster hash: 94da4...331
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå