Gå til innhold

Sexstilling?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har i den siste perioden begynt å ta opp beina mine. Altså enten samle beina på en av skuldrene eller et ben på hver skulder. Jeg synes det er litt rart, kan det ha noe med at han føler det blir litt trang/trangere når han gjør dette. ?

Anonymous poster hash: 4e660...677

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

synes ikke du det blir bedre? stillingen er en anbefalt versjon av missjonæren i de fleste artikkler om sex for at kvinnen skal få mer nytelse. sikkert der han har fått ideen.

Anonymous poster hash: 08bf5...5f7
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har i den siste perioden begynt å ta opp beina mine. Altså enten samle beina på en av skuldrene eller et ben på hver skulder. Jeg synes det er litt rart, kan det ha noe med at han føler det blir litt trang/trangere når han gjør dette. ?

Anonymous poster hash: 4e660...677

Det er en stilling som er mye brukt hvis mannen har liten penis eller vil tilfredsstille dama bedre. Han kommer dypere inni henne.:)

Anonymous poster hash: 08468...2f4

AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hva som er rart med det? :klo:

En helt normal stilling her hos oss iallefall.

Anonymous poster hash: 4049c...40d
  • Liker 2
Gjest Fenrir
Skrevet

Er helt normal stilling det. Pluss at det kan både bli litt trangere for mannen og man kommer dypere inn i damen

Skrevet

100 % sex-stilling hadde vært best. Bedre enn min 0 % stilling nå!

• Liker 1
Skrevet

Deilig er det!

Gjest rådyr
Skrevet

Det funker ikke for meg, jeg må ha bena ned for å få orgasme, men vi er alle forskjellige.

Skrevet

Spør han......

AnonymBruker
Skrevet

En av de beste stillingene

Anonymous poster hash: ddbb1...1f3

Gjest alohaa
Skrevet

Den stillingen er helt normal den. Men jeg personlig synes ikke den er noe, han kommer for dypt inn, og da gjør det bare vondt,så jeg foretrekker heller å ha bena ned.

Skrevet

Ohhhyea :-) elsker den ass :-)

Skrevet

Sant som andre her skriver at han kommer dypere inn. Min liker også det der, men jeg klarer ikke å la han holde på sånn for lenge. Det gjør litt vondt :P

Skrevet

Synes den stillingen gjør ganske vondt :P men om du synes det er rart, så må du jo si det til han! Kanskje ikke bruk ordet "rart" da... Haha!

Skrevet

Normalt? Ja. Det tror jeg.

I norsk litteratur mener jeg den oftest refereres til som "fiskekrok"?

Og ja. Stillingen kjennes trangere, men den er også tyngre og det er en stilling man må være forsiktig i hvis man er velutstyrt. Men det finnes da også kvinner som elsker å bli tatt med lange, dype tak. Og med litt "sikting" gir den ekstra trykk på fremre skjedevegg...

Stillingen er også av noen foretrukket framfor misjonærstilling fordi den gir mannen en mer dominant rolle og gjør kvinna mer hjelpeløs. Vil man gå videre, har han også mulighet å holde hendene/ handleddene hennes fast - men det kan være utenfor grensene til flere kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...