Gå til innhold

ønsker meg rundere rumpe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg mer fyldig rumpe(litt mer muskler på siden) da min rumpe ser ut som typisk mannerumpe.. Jeg trener tung styrketrening 4-5 ganger i uka og da gjerne rumpeøvelser/bein 2 ganger i uka, men får ikke til å få den ''rund''. Eller er alt genetisk? Håper ingen dømmer meg nå fordi jeg la ut dette bildet her ..

post-88711-0-00034000-1420239346_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange tråder har du laget om rumpa di nå..?

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange tråder har du laget om rumpa di nå..?

Det var ikke meningen, postet på feil sted og veit ikke hvordan jeg sletter innlegget. nå la jeg inn riktig!

AnonymBruker
Skrevet

"Hei. Legger ved et bilde av den spretne rumpa mi slik at folk kan kommentere hvor digg jeg er. Fikk ikke nok oppmerksomhet på det andre identiske innlegget jeg nettopp postet, så poster et til i håp om at flere skal se det."

Rompa di er kjempefin. Du har IKKE mannerumpe.

Anonymous poster hash: 141ca...9d1
  • Liker 6
Skrevet

"Hei. Legger ved et bilde av den spretne rumpa mi slik at folk kan kommentere hvor digg jeg er. Fikk ikke nok oppmerksomhet på det andre identiske innlegget jeg nettopp postet, så poster et til i håp om at flere skal se det."

Rompa di er kjempefin. Du har IKKE mannerumpe.

Anonymous poster hash: 141ca...9d1

IGJEN!

Det var ikke meningen, postet på feil sted og veit ikke hvordan jeg sletter innlegget. nå la jeg inn riktig!

AnonymBruker
Skrevet

f

Anonymous poster hash: 22eb8...a00
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette noe du kan snakke med de som jobber på treningssenteret om?

Anonymous poster hash: b648c...220
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du hadde en flott rumpe. Ser ikke hvorfor du skal endre på den. Hadde vært bedre å vedlikeholdt det du har :)

Anonymous poster hash: ad7f1...3d9

Anonymous poster hash: ad7f1...3d9
  • Liker 1
Skrevet

Nei, jeg kan faktisk ikke det, er grunn til jeg spør her i stedenfor

Gjest fallerifallera
Skrevet

Det hadde vel raskt blitt litt kleint... "Jeg skulle gjerne hatt litt rundere rumpe, kan du hjelpe meg?"

Håper på noen tips selv. Vil ha fastere og rundere rumpe. Syntes forøvrig din så veldig bra ut da, så du trenger ikke bekymre deg akkurat.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner hva du mener, rumpa skal liksom være bredere enn lårene, ellers ser det litt rart ut. Det er siker none som kan gi deg bedre tips, men jeg googlet og fant denne artikkelen:

http://bretcontreras.com/growing-glutes-without-growing-the-legs/

Ja, er det jeg mener, jeg tør nesten ikke å gå med tights osv for det ser ut som mannerumpe i mine øyne :(

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mye er genetisk ja. Forøvrig skal du ikke være beskjeden for den kroppen der. Jeg ser nå svarene du brude fått i en annen tråd du startet ;)

Skrevet

Ja, er det jeg mener, jeg tør nesten ikke å gå med tights osv for det ser ut som mannerumpe i mine øyne :(

I know, det blir liksom "hull" på sidene.. Sånn har jeg det å. Er så vanskelig å vite hvordan man skal trene for å få bort de "hullene". Jeg kaller det fotballs rumpe, fordi fotballspillere har ofte slike rumpet...

Kom igjen nå, vi trenger litt seriøse forslag her!

• Liker 1
Skrevet

Er litt vanskelig å komme med råd og innspill utifra det bildet der, det er noe uskarpt og ikke helt i riktig positur.

Ta et bilde som er litt skarpere så kan du prøve bøye deg forover slik at mer av rompa syns så skal jeg hjelpe deg

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gjør tunge markløft og knebøy, også verdt å nevne at det hjelper lite å trene for økt muskelmasse hvis du ikke får i deg bra med proteiner.

Endret av Meeh
AnonymBruker
Skrevet

WR.UP? ;-)

Anonymous poster hash: 2c965...3f2

Gjest Sunhill
Skrevet

Har akkurat samme problemet. Baken min ser fin ut fra siden, men bakfra får jeg de innhulningene på sidene.

Skal prøve de tipsene som sto nederst i linken til herr heftig, så håper jeg på drømmerumpa til sommeren.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Tror du må gjøre det motsatte av å trene. Når du trener så får du jo muskler og mannekropp. Du kan jo ikke trene deg til en feminin kropp.

Hvis dette virkelig betyr noe for deg, så må du legge på deg litt kroppsfett. På kvinner legger det seg på lårene og rumpa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...