kikin Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Er det noen som har tatt brystløft og innlegg samtidig? Hvordan ble det gjort, alt under ett inngrep eller to? Åssen ble arr? Noen som evt opperert hos dr.Roald på Colosseum klinikken i Oslo (Teres)? Fornøyde? Endret 2. januar 2015 av kikin
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Er det noen som har tatt brystløft og innlegg samtidig? Hvordan ble det gjort, alt under ett inngrep eller to? Åssen ble arr? Noen som evt opperert hos dr.Roald på Colosseum klinikken i Oslo (Teres)? Fornøyde? Jeg har gjort det. Hadde en operasjon. Du får jo arr,men de er veldig lite synlig. Kun arret under brystene og arret fra brystvortene og ned under brystet som synes. Men de blekner med tiden. Veldig fornøyd. Anonymous poster hash: ffe1a...6ef
kikin Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2015 Var du hos dr.Roald? La du inn innlegg også? Grunnen jeg spør er at venninna mi var på annen klinikk enn meg og hun måtte opperere ut gamle proteser og løfte for å så komme tilbake om 3 mnd og sette inn nye proteser.. Hmmm
kikin Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2015 Mens jeg fikk beskjed om at han gjør alt samtidig..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Var du hos dr.Roald? La du inn innlegg også? Grunnen jeg spør er at venninna mi var på annen klinikk enn meg og hun måtte opperere ut gamle proteser og løfte for å så komme tilbake om 3 mnd og sette inn nye proteser.. Hmmm Ja,har innlegg også. Gjorde det på Fornebuklinikken. Anonymous poster hash: ffe1a...6ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå