Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har tatt brystløft og innlegg samtidig? Hvordan ble det gjort, alt under ett inngrep eller to? Åssen ble arr? Noen som evt opperert hos dr.Roald på Colosseum klinikken i Oslo (Teres)? Fornøyde? :)

Endret av kikin
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tatt brystløft og innlegg samtidig? Hvordan ble det gjort, alt under ett inngrep eller to? Åssen ble arr? Noen som evt opperert hos dr.Roald på Colosseum klinikken i Oslo (Teres)? Fornøyde? :)

Jeg har gjort det. Hadde en operasjon. Du får jo arr,men de er veldig lite synlig. Kun arret under brystene og arret fra brystvortene og ned under brystet som synes. Men de blekner med tiden. Veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: ffe1a...6ef

Skrevet

Var du hos dr.Roald? La du inn innlegg også? Grunnen jeg spør er at venninna mi var på annen klinikk enn meg og hun måtte opperere ut gamle proteser og løfte for å så komme tilbake om 3 mnd og sette inn nye proteser.. Hmmm

Skrevet

Mens jeg fikk beskjed om at han gjør alt samtidig..

AnonymBruker
Skrevet

Var du hos dr.Roald? La du inn innlegg også? Grunnen jeg spør er at venninna mi var på annen klinikk enn meg og hun måtte opperere ut gamle proteser og løfte for å så komme tilbake om 3 mnd og sette inn nye proteser.. Hmmm

Ja,har innlegg også. Gjorde det på Fornebuklinikken.

Anonymous poster hash: ffe1a...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...