Heidi_forum Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Feil Endret 2. januar 2015 av Heidi_forum
PPM Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Det første jeg tenkte da jeg så bildet var at du var et ferskt offer for et såkalt "truserøsk". Men rumpa er vel helt ok den, så lenge den fungerer som den skal.
Heidi_forum Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2015 Obs... postet feil, skulle være innenfor trening...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Hvor lenge har du trent styrke og har du progresjon? Tar jo noen år å bygge en bra rumpe. Syns den ser helt grei ut Anonymous poster hash: 629c0...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Bilde hvor? Anonymous poster hash: cd27d...5ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå