AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #21 Skrevet 2. januar 2015 Ikke ha sex med han. Vent til 3-4 date eller lenger. Men dere kan godt kysse litt. Dette går bra! Bare vær deg selv, og prøv å slappe av. Snakk sammen, le, og hygg dere. Misunnelig på deg! Er godt gift, men den spenningen i starten er helt spesiell Anonymous poster hash: 2ee2a...3eb
Gjest anonym2233 Skrevet 2. januar 2015 #22 Skrevet 2. januar 2015 Men... "må" jeg liksom ha sex med han første gang vi møtes. Eller andre gang? Er jeg urimelig som ønsker å vente litt? TSAnonymous poster hash: 45482...d97 Nei!!! Absolutt ikke! Du setter dine egne grenser :-) kyss og kos så lenge du føler deg komfortabel, men dropp sex om ikke du er sikker på deg selv først og fremst. Vil du sitte og angre? Kos om du vil og tørr, og er med på det. Ikke ha sex fordi du føler du "må". Vær sterk nok til å si at du vil vente :-) Funnet ut hvordan du skal gjøre det tilstand imorgen da ?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #23 Skrevet 2. januar 2015 Dette er første gangen jeg gjør noe sånt. Iikk gruer meg, men gleder meg. Følte det var noe med han, han virket så.. ekte. Og vi fant ut at vi hadde en del tilfelles. Han spurte etter nummeret mitt, men hadde aldri trudd at han kom til å ta kontakt. Å herregud hvor jeg gruer meg!... men gleder meg også. TS Anonymous poster hash: 45482...d97
Charmander Skrevet 2. januar 2015 #24 Skrevet 2. januar 2015 Det jeg tenker å, hvem orker å "jobbe" for sex... når han kan lett finne noen andre som gir han det. Dersom det er kun sex han er ute etter. Han er litt eldre enn meg, Han er 35 år. Men det er gjør meg ingenting, faktisk så gjør det meg tryggere. For jeg føler de på min alder er mest ute etter sex. Men kanskje han er på utgikk etter noe annet. TS Anonymous poster hash: 45482...d97 Om de ikke vil jobbe litt for å ha sex med en de liker som person så kan de dra til helvete. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #25 Skrevet 2. januar 2015 Om de ikke vil jobbe litt for å ha sex med en de liker som person så kan de dra til helvete. Jeg er så lei av ONS å aldri få "ekte" kontakt med folk. Jeg håper det er noe her.. kanskje ikke noe som varer livet ut, men håper det er noe. Ts Anonymous poster hash: 45482...d97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #26 Skrevet 2. januar 2015 Note to self: Ikke be en jente på film date. "Folk tror det er automatisk sex" Tror de fleste her analyserer dette litt for mye... Hilsen mann i tyveårene som aldri har vært på date. Anonymous poster hash: c18b8...90f 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #27 Skrevet 2. januar 2015 Note to self: Ikke be en jente på film date. "Folk tror det er automatisk sex" Tror de fleste her analyserer dette litt for mye... Hilsen mann i tyveårene som aldri har vært på date. Anonymous poster hash: c18b8...90f Jeg tenker at film betyr sex, når man går på ungdomskolen :S Men... glemte å legge til at en av de tingene vi fant ut at vi har tilfelles, er nettopp film. vi begge elske filmer og samler på filmer. Så det at vi skal se film, er bare supert. For det er noe vi kan prate om, og begge liker. TS Anonymous poster hash: 45482...d97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #28 Skrevet 2. januar 2015 Har planen klar for i morgen. Vaske bad, kjøkken og stue. Så dusj og fikse ansiktet, eller bare mascara da. Også vente i 4 timer TS Anonymous poster hash: 45482...d97
sjonkelrolf Skrevet 2. januar 2015 #29 Skrevet 2. januar 2015 Hva er galt med å møtes ute, på kafé eller noe? For meg er første date hjemme no-go.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #30 Skrevet 2. januar 2015 Hva er galt med å møtes ute, på kafé eller noe? For meg er første date hjemme no-go. Det var hans ide. Tenker det blir mindre kleint å møtes hjemme til meg. Siden han har vært innom en gang før. Og vi har to katter som kan "underholde" oss Kunne tenkt meg å ta en tur på en bar eller noe. Kafé er ikke noe for meg, drikker ikke kafé. TS Anonymous poster hash: 45482...d97
Gjest anonym2233 Skrevet 2. januar 2015 #31 Skrevet 2. januar 2015 Har planen klar for i morgen. Vaske bad, kjøkken og stue. Så dusj og fikse ansiktet, eller bare mascara da. Også vente i 4 timer TSAnonymous poster hash: 45482...d97 Så bra ! Da er du good to go :D Bare legg fra deg tanken --» film betyr sex. Dette styrer du helt selv ! Vil du ha noe videre med han, så har du ikke sex første kvelden Lykke til!!! :D :D
Noope Skrevet 2. januar 2015 #32 Skrevet 2. januar 2015 "Litt" eldre? 35 og 23 er ganske stor forskjell, men han synes nok du er attraktiv, så du trenger ikke være nervøs. Ikke ha sex første gangen... Da synes han kanskje du er billig. Forresten, jeg må gi deg et tips, ser du har skrevet opp vaske bad. Jeg hadde like mye noia som deg på første hjemme-date da jeg var 19, og glemte å vaske doen som tilfeldigvis var ganske ekkel da noen andre i kollektivet hadde brukt den og ikke vasket. Haha. Husk på å sjekke alle slike detaljer dagen i forveien, så oppstår det ingen tabber.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2015 #33 Skrevet 2. januar 2015 Men... "må" jeg liksom ha sex med han første gang vi møtes. Eller andre gang? Er jeg urimelig som ønsker å vente litt? TS Anonymous poster hash: 45482...d97 Du skal ALDRI, under noen som helst omstendighet, ha sex uten at du VIL ha sex! 4
sjonkelrolf Skrevet 2. januar 2015 #34 Skrevet 2. januar 2015 Det var hans ide. Tenker det blir mindre kleint å møtes hjemme til meg. Siden han har vært innom en gang før. Og vi har to katter som kan "underholde" oss Kunne tenkt meg å ta en tur på en bar eller noe. Kafé er ikke noe for meg, drikker ikke kafé. TS Anonymous poster hash: 45482...d97 Så hvorfor spør du ikke om han vil være med på det, om du har lyst? Har han lyst til å treffe deg, sier han ja. Jeg drikker heller ikke kaffe, men man trenger da ikke drikke kaffe for å gå på en kafé og skravle litt. Det er uformelt, ikke alkohol i nærheten, og man kan gå nesten når man vil, veldig uforpliktende. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #35 Skrevet 2. januar 2015 "Litt" eldre? 35 og 23 er ganske stor forskjell, men han synes nok du er attraktiv, så du trenger ikke være nervøs. Ikke ha sex første gangen... Da synes han kanskje du er billig. Forresten, jeg må gi deg et tips, ser du har skrevet opp vaske bad. Jeg hadde like mye noia som deg på første hjemme-date da jeg var 19, og glemte å vaske doen som tilfeldigvis var ganske ekkel da noen andre i kollektivet hadde brukt den og ikke vasket. Haha. Husk på å sjekke alle slike detaljer dagen i forveien, så oppstår det ingen tabber. Tenkt å spyle ned hele badet. Har endret litt på planen, skal dusje i kveld og ta hele badet. Ta klorin oppi slik at det blir rent og pent til i morgen Søppel og kattedoene tar jeg i morgen. TS Anonymous poster hash: 45482...d97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #36 Skrevet 2. januar 2015 Du skal ALDRI, under noen som helst omstendighet, ha sex uten at du VIL ha sex! Jeg vet. Men føler sex er en selvfølge nå for tiden. Har aldri hatt sex edru, utenom første gangen da jeg var 16. Og føler jeg må være trygg på han først. Og ikke minst, ikke ha sex for sexen sin skyld, men for nærhet. Tidligere så har jeg kun hatt sex for sexen skyld, og ikke "elsket" med noen før. (kleint, men vanskelig å forklare) Dette har jeg nå bestemt meg for å endre på, eller bestemte meg for det for 2 år siden. Og har kun hatt fylle-sex en gang, husker så å si ingenting fra kvelden. Før så hadde jeg ikke nølt med å ha sex, bare for å holde på han. Men ønsker ikke at sex skal være grunnlaget for et forhold. TS Anonymous poster hash: 45482...d97
Poppie Skrevet 2. januar 2015 #37 Skrevet 2. januar 2015 Et lite tips om det blir litt intenst/kleint på hjemmedate: Ta en pause fra filmen og gå en tur! Samtalene kommer gjerne lettere når dere går, og dere kan snakke uten å føle på at noe må skje der og da 1
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2015 #38 Skrevet 2. januar 2015 Du er på rett vei TS. Fortsett med det
sjonkelrolf Skrevet 2. januar 2015 #39 Skrevet 2. januar 2015 Står fortsatt på det at TS burde be han ut på kafé eller noe, evt. en gåtur, eller begge deler, alt utenom hjemmet. Da unngår man hele det problemet. Det hadde jeg gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #40 Skrevet 2. januar 2015 Føler vi har en ting som kan gi oss noe å prate om.. pusekattene. Det funket de to timene han var her sist. Det er to ting jeg IKKE skal fortelle/snakke om, og det er; Jeg sliter med sosial angst og depresjon, OG det at jeg sliter med selvbilde og selvtilliten. Jeg vet er skikkelig turn off når noen snakker om hvor stygg og fæl de er. Og snakk om psykiske problemer TS Anonymous poster hash: 45482...d97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå