Gå til innhold

Hjelp han spurte meg med ut!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kort fortalt: 23 år, singel hele livet, dårlig selvtillit.
Møtte en fyr på fest, vi gjorde ingenting. Han tok kontakt en uke senere, han har nå spurt om jeg vil finne på noe i helgen!

Han er ikke den peneste jeg har møtt, men virket utrolig hyggelig. Vi hadde en del tilfelles. Føler jeg ikke kan dømme han får utsende, når jeg ikke er noe glansbilde selv.

What to do?!!
Har aldri vært alene med en fyr før. Ikke siden ungdomskolen, som er mange år siden. Aldri blitt spurt ut før, aldri hatt en fyr som har tatt kontakt med MEG! Kun blitt "brukt" i fylla (knull og stikk, aldri hørt mer fra de).

Han vil se en film!
Jeg skrev "det hadde vært koselig :) " OMG SÅ KLEINT

H J E L P!

Anonymous poster hash: 45482...d97
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp?

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, Film er ofte kodeord for kos. Ville tatt med kondomer hvertfall, for å være på den sikre siden.

Anonymous poster hash: f77c2...824
  • Liker 3
Gjest anonym2233
Skrevet

Lykke til !

Prøv og slapp av, og pust med magen :)

Ikke stress med hvordan du ser ut, hvordan du skal oppføre deg..osv. bare vær deg selv !

Kjenner jeg blir litt glad på dine vegne :) *god magefølelse*

Skrevet

kort fortalt: 23 år, singel hele livet, dårlig selvtillit.

Møtte en fyr på fest, vi gjorde ingenting. Han tok kontakt en uke senere, han har nå spurt om jeg vil finne på noe i helgen!

Han er ikke den peneste jeg har møtt, men virket utrolig hyggelig. Vi hadde en del tilfelles. Føler jeg ikke kan dømme han får utsende, når jeg ikke er noe glansbilde selv.

What to do?!!

Har aldri vært alene med en fyr før. Ikke siden ungdomskolen, som er mange år siden. Aldri blitt spurt ut før, aldri hatt en fyr som har tatt kontakt med MEG! Kun blitt "brukt" i fylla (knull og stikk, aldri hørt mer fra de).

Han vil se en film!

Jeg skrev "det hadde vært koselig :) " OMG SÅ KLEINT

H J E L P!

Så kjekt! Ikke døm noen etter utseendet :) Snakker vi her kino eller film hjemme hos han? Kino kan være veldig kleint, da en ikke får snakka sammen. Film hjemme hos han, kan nok føre til en armkrok i ligge i, som igjen kan føre til mer. Men det er så enkelt at det er du som bestemmer hvor langt du er villig til å gå. Han er nok like nervøs som deg :) Men hopp i det! Det er lov å se film !

AnonymBruker
Skrevet

Det blir film hjemme hos han eller hos meg.
Håper det ikke blir sex :sjokkert: Han virker ikke som typen som hopper rett til sengs, han hadde jo sjansen første gang vi møttes i fylla.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg kvalm å svimmel. Gud dette er skummelt!.

Men man må vell ta noen sjanser, ellers så forblir jeg singel hele livet.

TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det blir film hjemme hos han eller hos meg.

Håper det ikke blir sex :sjokkert: Han virker ikke som typen som hopper rett til sengs, han hadde jo sjansen første gang vi møttes i fylla.

TS

Var nok bare for å gjøre et godt inntrykk.

Om du kommer hjem til han og det er litt stearinlys, dimma lys etc. Så ligger nok alt tilrette for en aften preget av nærhet.

Gjest anonym2233
Skrevet

Føler meg kvalm å svimmel. Gud dette er skummelt!.

Men man må vell ta noen sjanser, ellers så forblir jeg singel hele livet.

TS

Det vil gå bra, det vil ikke bli mye "film", men se på det uansett som invitasjon til å bli bedre kjent og skravle mer. :)

Du er nok bare nervøs, derfor svimmel og kvalm.. Det vil gå fint !

Når skal dere treffes?

Du kan jo invitere han Tim seg, om du blir litt i overkant nervøs ? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det vil gå bra, det vil ikke bli mye "film", men se på det uansett som invitasjon til å bli bedre kjent og skravle mer. :)

Du er nok bare nervøs, derfor svimmel og kvalm.. Det vil gå fint !

Når skal dere treffes?

Du kan jo invitere han Tim seg, om du blir litt i overkant nervøs ? :)

I morgen. Jeg skrev "hva om vi tar det hjemme hos meg? Jeg er ikke så flink til å finne frem".

Er redd jeg kommer til å backe ut om jeg må dra hos han!!!

Også har han jo vært her en gang før...

TS

• Liker 1
Skrevet

Kanskje greit å på forhånd tenke igjennom hva som kan skje, så kan en kanskje lettere henge med hvis det omsider skjer noe, om ting som man kanskje burde være litt forberedt på.

Med andre ord, å kunne ha noen forventninger, og så se an hvordan det går for å kanskje korrigere situasjonen i ens favør.

AnonymBruker
Skrevet

Siden han ikke er så kjekk tenker jeg at dette er en stor mulighet for han. Endelig fått en søt jente hjem til seg, og så helt for seg selv :):yvonne: Det blir så koselig atte, du må bare slappe av og nyte hvaenn som hender. Kanskje han er en veldig flink elsker :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men... "må" jeg liksom ha sex med han første gang vi møtes. Eller andre gang?
Er jeg urimelig som ønsker å vente litt?

TS

AnonymBruker
Skrevet

TS

Nei, for all del. Men du bør kanskje være forberedt på at de spaghetti-fingrene hans prøver å finne frem til skatten.

Gjest Cevita
Skrevet

TS

Når det kommer til sex så må du ingenting du ikke vil! Men for all del ikke send uklare signaler heller.

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til sex så må du ingenting du ikke vil! Men for all del ikke send uklare signaler heller.

Har ikke tenkt å oppføre meg som ei luremus.

Er redd for at det at jeg ikke ønsker sex i morgen.. kommer til å skremme han vekk.

TS

Skrevet (endret)

Om du vil ta vare på han så bevar spenningen. Det er ikke nødvendig å kysse/sex på første date.

Jeg datet en for ikke så altfor lenge siden der vi ikke kysset før på date 3 når vi overnattet. Vi hadde ikke sex før etter date 6-7. Mest fordi jenta var I et forhold på det tidspunktet, men casen er at det å bevare spenningen er ganske gøy, selv om jeg fikk mad blue-balls av det.

Om han fortsetter å ta kontakt selv om han ikke kommer I "mål" vet du at han er noe seriøs og ikke kun er ute etter sex.

Endret av Charmander
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil ta vare på han så bevar spenningen. Det er ikke nødvendig å kysse/sex på første date.

Jeg datet en for ikke så altfor lenge siden der vi ikke kysset før på date 3 når vi overnattet. Vi hadde ikke sex før etter date 6-7. Mest fordi jenta var I et forhold på det tidspunktet, men casen er at det å bevare spenningen er ganske gøy, selv om jeg fikk mad blue-balls av det.

Om han fortsetter å ta kontakt selv om han ikke kommer I "mål" vet du at han er noe seriøs og ikke kun er ute etter sex.

Det jeg tenker å, hvem orker å "jobbe" for sex... når han kan lett finne noen andre som gir han det. Dersom det er kun sex han er ute etter.

Han er litt eldre enn meg, Han er 35 år. Men det er gjør meg ingenting, faktisk så gjør det meg tryggere. For jeg føler de på min alder er mest ute etter sex. Men kanskje han er på utgikk etter noe annet.

TS

Gjest Cevita
Skrevet

Har ikke tenkt å oppføre meg som ei luremus.

Er redd for at det at jeg ikke ønsker sex i morgen.. kommer til å skremme han vekk.

TS

Tviler på at han blir skremt bort. En mulighet er vel kanskje at han kan bli tydelig sur/skuffet, da ville nå jeg hatt så mye respekt for meg selv at jeg hadde tenkt at han ikke ville vært noe å samle på videre,og så hadde han fått beskjed om å gå.

Men jeg tror det er enda større sjans for at du får en hyggelig kveld med litt hyggelig kos og mulighet til å bli bedre kjent :-)

Skrevet

Uansett spørsmål om sex, så vil han vel antagelig se TS igjen uansett vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...