Gå til innhold

Seksualundervisning med Herr Salvesen

Fremhevede innlegg

Gjest Salvesen
Skrevet

God aften, mine damer og herrer, og velkommen til seksualundervisning med Herr Salvesen.

I denne tråd kan dere spørre om alt dere måtte undres over angående kjødets lyster og kvaler. Undertegnede lover å svare både høflig og dannet. Her eksisterer intet tabu, ei heller fordommer eller flagrende indeksfingre. Alt man ber om er at De merker brevet med "Kjære Herr Salvesen".

Med de vennligste hilsener fra Ameriken,

Cornelius Salvesen

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kult, ok. Hvor er g-punktet?

Anonymous poster hash: f1784...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Kan alle kvinner oppnå vaginal orgasme?

Anonymous poster hash: 04c66...e76
AnonymBruker
Skrevet

Kjære Herr Salvesen.

Hva kan jeg gjøre for at ikke mannen min skal komme så fort?

Mvh

Guri

Anonymous poster hash: 923c8...faf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

God aften herr Salvesen,

Hvorledes afsuger man sin mann?

Beste hilsen fru Syvertsen

Anonymous poster hash: 05010...ca3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Haha føler jeg er kommet tilbake til skolen og helsesøster kommer inn i klasserommet for å ha en leksjon med oss..:P

Anonymous poster hash: b0e68...8ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjære Salvesen.

Jeg er ikke fornøyd med kona mi. Når hun runker meg er det mest opp og ned og stort sett veldig kjedelig. Det finnes mange filmer på nettet hvor de viser hvordan handjobs kan gjøres. Er det greit å sende henne en videosnutt og hva skal jeg skrive som forklaring ? Jeg har lyst at hun skal lære dette skikkelig. Hun er en søt og god jente ellers.

Takk for svar.

Hilsen godt gift mann

Anonymous poster hash: 123cf...03e
  • Liker 1
Gjest Salvesen
Skrevet

Kjære Herr Salvesen.

Hva kan jeg gjøre for at ikke mannen min skal komme så fort?

Mvh

Guri

Anonymous poster hash: 923c8...faf

God aften, frøken Guri, og takk for Deres brev.

Er Deres mann i stand til å ha samkvem innen et kort tidsintervall etter orgasme? I så fall kan De jo bare la Deres mann få sin raske orgasme først, for deretter å påbegynne et nytt samleie like etterpå. Etter den første orgasme vil han sannsynligvis var noget lengre. Riktignok er det ikke alle menn - inkludert undertegnede - som er i stand til å gjennomføre flere samleier på rekke og rad, men den tid den sorg.

Lykke til med deres samleie - både De og Deres mann - og kom gjerne tilbake med oppfølgningsspørsmål dersom der fortsatt er problemer.

God aften herr Salvesen,

God aften, fru Syvertsen, og takk for Deres brev.

Når en frue skal avsuge sin husbond, kan det være fordelaktig at hun først stryker ham forsiktig over hans lem imens hun hvisker ham skitne ting like inn i øret. Dette for å få hans lyster og fantasier i sving. Deretter er det å anbefale at hun knapper opp hans bukser, slikker ham ømt, både over skaft og rundt penishodet, før hun til slutt ivrig tar hans lem i sin munn. Riktignok er dette med avsugningsteknikker et spørsmål av høyst individuell karakter, men undertegnede har nu ihvertfall mang en gang satt pris på den omtalte teknikk blant gledespikene i Soho.

Lykke til med deres avsugning.

Kjære Salvesen.

Jeg er ikke fornøyd med kona mi. Når hun runker meg er det mest opp og ned og stort sett veldig kjedelig. Det finnes mange filmer på nettet hvor de viser hvordan handjobs kan gjøres. Er det greit å sende henne en videosnutt og hva skal jeg skrive som forklaring ? Jeg har lyst at hun skal lære dette skikkelig. Hun er en søt og god jente ellers.

Takk for svar.

Hilsen godt gift mann

Anonymous poster hash: 123cf...03e

God aften, godt gift mann, og takk for Deres brev.

Med "filmer på nettet" regner jeg med at De sikter til blåfilmer som ligger tilgjengelig på verdensveven. Disse kan nok - i teorien - være gode hjelpemiddler for mang en hustru som finner det vanskelig å leve opp til sin husbonds forventninger, men man bør likefullt være ytterst forsiktig ved å eksponere kvinner for den slags, ihvertfall dersom dette er noe som gjøres i et opplæringsøyemed. For at en kvinne skal være en god elskerinne er det nemlig viktig at hun er trygg på seg selv, men De kan risikere at hun blir utrygg dersom De viser frem blåfilmer av andre kvinner som i skrivende stund vet bedre hvordan det skal gjøres.

Mitt tips til Dem er derfor å ta med Dem Deres idéer fra disse filmene, men legge det frem for din hustru som at dette er noe De selv har funnet på ut av intet - og ikke fordi De har sett andre kvinner utføre det. De sier at hun ellers er en god og søt jente, så derfor har jeg ingen tvil om hun vil ta imot Deres ideér og tips med stor iver dersom De bare legger dem fram på en høflig, respektfull og dannet måte.

Lykke til med Deres handjob.

Med de aller ærbødigste hilsener,

Cornelius Salvesen.

• Liker 11
  • 4 uker senere...
Skrevet

Kjære Herr Salvesen

Er det for meget å be min mann om å forsiktig lede en finger eller to inn i mitt anus under samleiet? Jeg er redd han skal ta det ille opp og tro at jeg ikke synes at hans lem er nok i seg selv. Hvordan legge dette frem for ham på best mulig vis?

På forhånd, mange takk for svar.

Vennlig hilse Rasmine Andreassen

Anonymous poster hash: 82843...3cc
  • Liker 1
Skrevet

Kjære Herr Salvesen

Jeg er en lykkelig gift. Seksuelt er min frue også meget behagelig, men det er ett forhold som forstyrrer meg mens vi holder på. Hun synger salmer. Jeg har levd med dette over tid til tross for at hennes sangstemme er skrikete, og hun synger falskt. Dette har jeg aldri bemerket av frykt for å såre henne.

Alikevel har vårt samliv fungert tilfredsstillende inntil nylig. Hun startet da med nye salmer, og jeg begynte å lytte til tekstene. Da fungerte ikke min penis slik den tidligere alltid gjorde, og dette plager meg.

Jeg har sett på internettet at kvinner uttrykker helt andre ting mens de utøver sine ektekapelige plikter. Av tidligere svar skjønner jeg at det ikke er formålstjenlig å vise min frue dette.

Så hva råder De meg til, Herr Salvesen?

Med vennlig hilsen

Herr Monsen

• Liker 3
Skrevet

God aften, mine damer og herrer, og velkommen til seksualundervisning med Herr Salvesen.

I denne tråd kan dere spørre om alt dere måtte undres over angående kjødets lyster og kvaler. Undertegnede lover å svare både høflig og dannet. Her eksisterer intet tabu, ei heller fordommer eller flagrende indeksfingre. Alt man ber om er at De merker brevet med "Kjære Herr Salvesen".

Cornelius Salvesen

Kjære Herr Salvesen

Har De sluttet å svare i denne tråden?

• Liker 1
Gjest Salvesen
Skrevet

Kjære Herr Salvesen

Har De sluttet å svare i denne tråden?

Nei da. Man må bare være i et erotisk humør for å kunne yte maksimalt i sin gjerning. God seksualopplysning er en øyeblikkets kunst.

• Liker 2
Skrevet

Cornelius Salvesen

Har du fått spørsmål fra jenter om praktisk prøve?

• Liker 1
Skrevet

Kære Salve

Kan De vennligst fortelle en ung gutt om hva som gjør at man ikke har sexuelle tanker. Jeg tror jeg er asexuell, men det vet kanskje De svaret på?

Hva slags sexuelle lyster og tanker er det vanlig å ha i slutten av tenårene.

Fint om De også kunne være dem vennlig å fortelle grunnleggende ting som jeg bør vite om i forhold til egen kroppspleie og stell av snurrebassen min.

Hilsen Frustrert

Anonymous poster hash: f9467...fc7
Skrevet

Nei da. Man må bare være i et erotisk humør for å kunne yte maksimalt i sin gjerning. God seksualopplysning er en øyeblikkets kunst.

Det forstår jeg. Imidlertid vil jeg bare påpeke at media i dag er meget raske og tråder forsvinner fort. Jeg vil derfor be Dem om å finne midler til å tirre Deres erotiske humør.

• Liker 1
Skrevet

Ahh, Salvesen jeg er besatt av deg <3

Anonymous poster hash: b2d2b...156

Skrevet

"Kjære Herr Salvesen".

Hva skal man gjøre for å unngå å få skabb og analprolaps av å bli tatt i rassen, under et påtvunget opphold i russisk fengsel?

Anonymous poster hash: c55db...089
  • Liker 4
Skrevet

God kveld Herr Salvesen

Kan menn få sopp på snoppen fra quinder?

Skrevet

God aften herr Salvesen,

Syvertsen, som i Frk Syvertsen i Gullars? :P

Anonymous poster hash: e9db4...464

Skrevet

"Kjære Herr Salvesen".

Et annet spørsmål er om det virkelig vil hjelpe å få barbert vekk alt av kroppshår, hodehår og øyenbryn for å unngå flatlus i det samme fengselet. Kan flatlusen formere seg allikevel og oppholde seg i tøyet man har på?

Anonymous poster hash: c55db...089
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...