Gå til innhold

gruer meg til sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet tilbake til eksen, og føler (eller følte) at livet stemte igjen. Men, han er ikke den samme, han har forandret seg både når det gjelder humør, humor og seksuelt. Han var alltid mer ivrig enn meg, men nå snakker han om sex og kos nesten hver gang vi møtes. Jeg liker ikke å snakke om dette, mrn forstår det er viktig for han. Gir han en BJ nå og da, slik at han føler han får noe. (kun for å glede han). Har tilbragt flere dager sammen nå, ingen sex. Vi prøvde litt en dag, men greide ikke å nyte noe. Lukket øynene og håpet det var over snart. Hvorfor har jeg det slik? Har noen andre det slik? Er jeg ikke glad i han?

Anonymous poster hash: 48b92...d60

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er ikke han du skal dele livet med.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke riktig for deg å kroppen din prøver å fortelle deg det.

Anonymous poster hash: c0b12...ba6
Skrevet

Tror nok det er kropprn dom forteller det meste her ja

Skrevet

Oi, litt full av skrivefeil. Men her forteller nok kroppen din deg noe som hodet egentlig vet men ikke vil registrere. Er trygt med ekser, men det er en grunn til at de ble ekser. Lytt til kroppen din. Og jeg håper at han fanger opp signalene også...

Skrevet

Du skal ha det fint sammen med han på alle måter. Hvis du blir sittende "på nåler" hver gang pga frykt for sex er det lite å hige etter. I et forhold er det snakk om å ta hensyn til den andres behov og følelser, ikke bare "dure på" for å få tilfredsstille sine egne fysiske behov. Lykke til uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet tilbake til eksen, og føler (eller følte) at livet stemte igjen. Men, han er ikke den samme, han har forandret seg både når det gjelder humør, humor og seksuelt. Han var alltid mer ivrig enn meg, men nå snakker han om sex og kos nesten hver gang vi møtes. Jeg liker ikke å snakke om dette, mrn forstår det er viktig for han. Gir han en BJ nå og da, slik at han føler han får noe. (kun for å glede han). Har tilbragt flere dager sammen nå, ingen sex. Vi prøvde litt en dag, men greide ikke å nyte noe. Lukket øynene og håpet det var over snart. Hvorfor har jeg det slik? Har noen andre det slik? Er jeg ikke glad i han?

Jeg tror du må være lesbisk...du tenner jo ikke på å få pikk i det hele tatt,dermed liker du det ikke.

Er mange som ikke forstår at de er lesbiske-før de er blitt gamle.Forde de fortrenger den ubehagelige sannheten.Er ikke normalt å grue seg til sex og overhodet ikke tenne på å få pikk.

Syns det du beskriver-virker helt unormalt for en frisk hetrofil kvinne.

Anonymous poster hash: f274f...689

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er helt sikker på at jeg ikke er lesbisk. Har hatt sex med noen få andre i perioden det var slutt mellom oss. Og nøt det. Dere har kanskje rett... Men det er jo trygt og godt i forholdet, men kanskje vi er mer venner nå?

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Det kroppen din og hodet ditt prøver å fortelle deg er at det er noen følelser som ikke er tilstede eller noe følelsesmessig ikke er slik det skal være. Det betyr ikke at dere ikke er glad i hverandre men kanskje dere har noe uoppgjort eller andre tema mellom dere som "sperre" for de gode følelsene ? Det er noe mellom dere som skurrer. Følelser og sex går hånd i hånd - på godt og vondt. Kan det være noe i det ?

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Da har jeg og min eksx2 hatt en laaaaaaang prat. Og ja, eks x 2. Det var på tide å forlate hverandre. Han følte også at noe ikke stemte, og var frustrert over meg. Tenker nok at vi forblir venner, og vokser fra hverandre. For vi har ikke mye til felles. Men takk for svar, noen av de var nyttige

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...