AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Tror gjerne isijas nerven min kan være i klem? Har smerter i nedre del av ryggen, kommer støtvis ned over høyre fot. På nyttårsaften var jeg litt doven i leggen, mistet ikke følelsen var bare ubehag i leggen. Må jeg til kiropraktor elle kan ro og hvile hjelp? Jeg jobber på sykehjem, er det farlig å jobbe med tanke på tungeløft osv? Har ingen lyst til å ha egenmelding, men dersom det kan gjøre vondt verre? Har såpass vondt men tenkte jeg nok klarte å pine meg gjennom dagen. Erfaringer hadde jeg satt pris på ?Anonymous poster hash: 58b49...421
pysepusi Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Når jeg kjenner ryggen min begynner å krangle med meg igjen, tar jeg det roligere. Jeg står/går hele dagen på jobb, men unngår tunge løft og slike ting når det begynner å bli gale igjen. Tar det og med ro på fritiden og lar ryggen hvile, uten for mye tung aktivitet. Det er vel i hvert fall det som hjelper meg; avlaste og hvile ryggen før det blir verre.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Når jeg kjenner ryggen min begynner å krangle med meg igjen, tar jeg det roligere. Jeg står/går hele dagen på jobb, men unngår tunge løft og slike ting når det begynner å bli gale igjen. Tar det og med ro på fritiden og lar ryggen hvile, uten for mye tung aktivitet. Det er vel i hvert fall det som hjelper meg; avlaste og hvile ryggen før det blir verre. Eneste som er dumt at jeg ikke kan unngå å være med på løft osv da vi er lite bemanning og vi må gjøre vårt alle. Men får være forsiktig å se hvordan det går imorgen, så lenge jeg ikke kan ødelegge noe. Anonymous poster hash: 58b49...421
pysepusi Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Ser problemstillingen din der, da vi ikke har for mange på jobb selv om dagene Men gjør i hvert fall ditt beste på å løfte rett med ryggen, slik at du belaster den minst. Har du vært hos lege og fått en vurdering? evt røngten?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Ser problemstillingen din der, da vi ikke har for mange på jobb selv om dagene Men gjør i hvert fall ditt beste på å løfte rett med ryggen, slik at du belaster den minst. Har du vært hos lege og fått en vurdering? evt røngten? Har ikke fått time før mandag så måtte eventuelt bruke egenmeldinger frem til det dersom jeg følte jeg hadde behovet for det. Var kaos på legesenteret. Var 1 turnuslege der, de tre andre legene hadde ferie til mandag. Får se det litt an imorgen. Anonymous poster hash: 58b49...421
Sugerøret Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Google Piriformis syndrom Og da finner du ut hvordan du kan strekke ut piriformis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå