Gå til innhold

Se og fød en sønn da kvinne!


Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

- Må føde en sønn

"Masako, en tidligere diplomat, har ikke vært sett offentlig i år. Hun antas å være utsatt for et umenneskelig press fra hoffet for å føde en sønn. Bare sønner kan arve Krysantemum-tronen."

Er det jeg, eller er det japanerne som ikke er helt stø i biologi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ler meg i hel... jaja... det skal ikke være enkelt å arve krysantemum-tronen

Flere sheiker som har hatt samme ideene... praktisk å kunne ta en kone til når den første ikke gir sønner.

Kanskje er en liten leksjon i kromosomer på sin plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho får bare sette igang å ploppe ut unger da så er det vel mulig at det dukker opp en gutt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Ikke det at jeg bifaller det, men hvor synd er det på dama, egentlig... Hun lever et liv i luksus, og har mange tjenere. Og hun visste vel hva som ble krevet av henne før hun giftet seg med fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Enig med Greensky! Det er jo ikke akkurat news for henne dette da...

Nytt, eller heller fortsatt ukjent, for henne og japanerne er kanskje hvem som er innehaveren av y-kromosomet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Japan må begynne å leve i år 2004 jeg.

Utrolig hvor forut for sin tid de er på en side, men hvor gammeldagse de er på en annen side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg bifaller det' date= men hvor synd er det på dama, egentlig... Hun lever et liv i luksus, og har mange tjenere. Og hun visste vel hva som ble krevet av henne før hun giftet seg med fyren.

Et liv i luksus betyr ikke alltid at man får lykke. Altfor mange tror at man blir lykkelig av alle disse materielle godene. Ja, de gjør hverdagen litt lettere, men de gjør deg ikke lykkelig.

Jeg tror ingen kan vite hvordan det er, mange kan tro, og anta. Men ingen kan vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg har ikke sagt at penger gjør lykkelig. (Men det er en form for lykke og slippe å beskymre seg for regninger, og få alt en peker på. I alle fall i begynnelsen. Etterhvert blir det nok en selvfølge.) Det jeg derimot har sagt er at hun visste hva hun gikk til, før hun giftet seg med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mange land som har det slik. Det er bare sønner som gjelder.

Hvorfor tror dere det er omtrent bare pikebarn som blir adoptert bort fra Kina. ?

India er det også gutter som gjelder. Der går de rike på ultralyd for å se hva det blir. Jentefostre kan bli en abort.

Så en ilm fra India. var et umenneskelig press på kvinnene for å få guttebarn.I en fam. forlangte svigermor/sønn skillsmisse pga svigerdatter fikk bare jenter. At det er mannen som bestemmer kjønnet hadde de ikke fått med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt' date=' eller heller fortsatt ukjent, for henne og japanerne er kanskje hvem som er innehaveren av y-kromosomet.[/quote']

Nå har faktisk forholdene i kvinnens skjede en del å si for om det er x- eller y-sædcellene som får best vilkår, men jeg mener selvsagt ikke at det rettferdiggjør slike forhistoriske holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...