aniN Skrevet 27. juni 2002 #1 Skrevet 27. juni 2002 Ja, så var det min tur til å si at jeg har blitt fru :D Jeg trenger vel ikke si så mye om dagen for den er vel omtrent som alle andre sin med gode minner og hyggelige gjester. Jeg har fått lagt ut noen få bilder på siden min nå for de som vil titte litt. http://www.nina-marie.com/bryllup/bilder.htm Lykketil alle kommende bruder og til dere som er gift: Kos dere med mannen deres mmm :D Klemmer fra Nina
Gjest *Perser* Skrevet 27. juni 2002 #2 Skrevet 27. juni 2002 sååå nydelige dere var fikk helt tårer i øyene da jeg så dere lykke til så masse som man og fru kjempe glad i dere begge to stor klem i fra fru *Perser*
Frøya*0803 Skrevet 27. juni 2002 #3 Skrevet 27. juni 2002 Kjempefine bilder!! Jeg syns invitasjonene deres var så fine!!! Spørs om jeg må låne litt fra den idèen :D Lykke til videre!
August Skrevet 27. juni 2002 #4 Skrevet 27. juni 2002 Koselig å se noen bilder. Dere var nydelige. Gratulerer så mye.
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 28. juni 2002 #5 Skrevet 28. juni 2002 Du og du så flotte dere var og så stilig buketten din var. Kan jeg spørre hvor mye du betalte for den? Gratulerer så masse iallfall!
Elma Skrevet 28. juni 2002 #6 Skrevet 28. juni 2002 Gratulerer så mye. Dere var kjempeflotte. Nydelig kjole og nydelig bukett. Lykke til videre. ...Bare 7 uker til jeg er fru.... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #7 Skrevet 28. juni 2002 Hva slags jakke har brudgommen på seg forresten? Er det en fløyelsjakke?
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #9 Skrevet 28. juni 2002 Måtte jo inn og skrive - har vært her lenge og sett på alle dem som skal gifte seg i juni - kjempespennende og dere har alle sett så flotte ut. Har nå selv vært gift en god del mnd. og det er fremdeles like herlig Selv om man er trett etter jobben så er det en skjønn følelse. All lykket til videre aNiN - du så flott ut og det samme gjorde mannen din.
Carine Skrevet 28. juni 2002 #10 Skrevet 28. juni 2002 Gratulerer så mye!! Flotte bilder, og en nydelig kjole!! Råflott! Nyt tiden som nygifte :D Klem fra Carine
Anki1971 Skrevet 28. juni 2002 #11 Skrevet 28. juni 2002 Så flotte dere var! Nydelig kjole du hadde Gratulerer så mye som mann og kone, og lykke til videre i ekteskapet
Mistyen Skrevet 28. juni 2002 #12 Skrevet 28. juni 2002 Åh Nina - gratulerer så mye Jeg var spent på å se kjolen på deg, og den var bare RÅlekker!!!!!! Regner med at dere koser dere like mye som oss Vanskligst å venne seg til å bruke nytt etternavn, synes jeg...*ler* Håper ikke du heller har tenkt å forsvinne helt herfra enda altså. Gratulerer nok en gang.
aniN Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2002 Hei! Takk for gratulasjoner og tilbakemeldinger! Augustbrud02: Jeg betalte så si ingen ting for den buketten. Det var mamma som lagde den, tror blomstene kom på ca 250 kr tilsammen. Gjest: Ja, det er en frockcoat i fløyel fra wilworst. Syns den var kjempe fin jeg :D Misty: Har glemt meg et par ganger når det gjelder etternavn hehe "åh er det meg du skal ha tak i?" Gratulerer så mye med dagen deres og! Klemmer fra Nina
'Lilly' Skrevet 28. juni 2002 #14 Skrevet 28. juni 2002 GRATULERER som frue! Dere var så fine, så fine og det så ut som om dere hadde en flott dag. Fortsett å være like lykkelige i fremtiden også!! Kos dere med hverandre!
Augustbrud02 Skrevet 28. juni 2002 #15 Skrevet 28. juni 2002 Den buketten din var rålekker altså. Danner de røde rosene et hjerte eller? Synes nemlig det så litt søtt ut jeg... Kanskje noe jeg også får vurdere?
aniN Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2002 Augustbrud02: Ja jeg ble kjempe fornøyd med den. Mamma var flink der :D De tre røde rosene danner et lite hjerte ja.. kjempe søtt :D
jbkaarud Skrevet 28. juni 2002 #17 Skrevet 28. juni 2002 Jeg synes det er kjempekjekt å se bildene fra dere. Dere var nydelige! Gratulerer så mye!
june2002 Skrevet 9. juli 2002 #19 Skrevet 9. juli 2002 Gratulerer! Nå er dere mann og kone.. :D Nå fann jeg dere endelig! Dette var arti! Det er første gang jeg ser dere! Der var kjempefine! :D Det var arti å se at mannen din hadde en litt annerledes anntrekk. Og du var bare nydelig! :o Du passet den kjolen kjempegodt..
Gjest merete Skrevet 14. juli 2002 #20 Skrevet 14. juli 2002 du var helt fantastisk!! hvor mye betalte du for kjolen din? og hvor fikk du tak i den??? gratulerer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå