AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Sliter med at det verker i hele kroppen, spesielt i beina og i rumpa, setemuskelen. Jeg har tidligere trent veldig mye, men nå i jula har jeg vært syk og har i tillegg slitt med omgangssyken flere dager. Vært veldig inaktivit og føler det bare verker når jeg ligger, akkurat som om jeg forbrenner musklene mine. Kan muskelverkeb skylde undervekt? Er nemlig litt undervektig, ikke mye, men har en BMI på 17,5. Hva kan dette være? Føler meg også noe tungpusten og føler jeg har litt høy puls. Jeg er frisk nå, ikke forkjøla lenger, men kroppen er like dau og det verker.Anonymous poster hash: 952b9...b41
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Samme symptomer som deg og da hadde jeg B12 mangel og jernmangel. Kom deg til lege å få tatt en blodprøve Anonymous poster hash: e1892...75c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har alltid hatt det sånn og alltid vært undervektig Har også b12 og jernmangel da. Anonymous poster hash: 5d99c...ce9
Gjest Runforit Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Man kan få muskelverk når en er undervektig ja. Man har jo ikke så mye postring som beskytter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå