Gå til innhold

Muskelverk og undervekt


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med at det verker i hele kroppen, spesielt i beina og i rumpa, setemuskelen. Jeg har tidligere trent veldig mye, men nå i jula har jeg vært syk og har i tillegg slitt med omgangssyken flere dager. Vært veldig inaktivit og føler det bare verker når jeg ligger, akkurat som om jeg forbrenner musklene mine. Kan muskelverkeb skylde undervekt? Er nemlig litt undervektig, ikke mye, men har en BMI på 17,5. Hva kan dette være? Føler meg også noe tungpusten og føler jeg har litt høy puls. Jeg er frisk nå, ikke forkjøla lenger, men kroppen er like dau og det verker.

Anonymous poster hash: 952b9...b41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme symptomer som deg og da hadde jeg B12 mangel og jernmangel. Kom deg til lege å få tatt en blodprøve ;)

Anonymous poster hash: e1892...75c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt det sånn og alltid vært undervektig :P Har også b12 og jernmangel da.



Anonymous poster hash: 5d99c...ce9
Gjest Runforit
Skrevet

Man kan få muskelverk når en er undervektig ja. Man har jo ikke så mye postring som beskytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...