Gå til innhold

Han sa hun var trangere enn meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt teit, men klarer ikke slutte å fundere over det heller.. Jeg har vært mange år i forhold med en over gjennomsnittet godt utstyrt mann, vi slet litt i starten, men ble utvidet etterhvert. Kort tid senere hadde jeg sex med en annen mann som var ganske lik i størrelsen, noe mindre. Han kom på under 2 minutter, og jeg har alltid hatt inntrykk av at han likte det.

Jeg kjenner han godt, og har et godt øye til han.. Her om dagen når vi snakket om sånt nevner han en dame som var så trang at han måtte lirke den inn. Han virket veldig fornøyd med dette, og jeg ble litt ukomfortabel i forhold til at det gikk helt fint når vi gjorde det.. Er det virkelig så viktig å være trang, eller er dette bare skryt fra mannen sin side?

Anonymous poster hash: d8ffd...d95
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dere er ikke i noe forhold så han er jo fri til å si hva han vil, selv om det var klossete sagt og gjorde deg ukomfortabel. Men når han skryter over hvor trang og digg hun var så svarer du ham med at den forrige samboeren din hadde en stor og deilig penis og at du var veldig fornøyd med den.

Endret av Ultiva
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ville ikke tenkt så mye på det, han tenker nok ikke selv over at du er "videre". Er nok bare en funfact han kom på i farten, og trodde du ville synes like mye om.

.

Etter at en jeg holdt på med kom, så gjorde jeg litt knipinger på gøy. Han klarte å prestere å si at han en gang hadde ligget med en som hadde så steke knipemuskler at hun klarte å melke han til han kom. Han var fortsatt inni meg når jeg ble informert om dette vidunderet :rolleyes: turnoff, men ikke noe å ta personlig.

Anonymous poster hash: 5fc13...919
AnonymBruker
Skrevet

TS: Liker du mørke/svarte menn?

Anonymous poster hash: 30e85...d47
AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen når vi snakket om sånt nevner han en dame som var så trang at han måtte lirke den inn. Han virket veldig fornøyd med dette, og jeg ble litt ukomfortabel i forhold til at det gikk helt fint når vi gjorde det.. Er det virkelig så viktig å være trang, eller er dette bare skryt fra mannen sin side?

Fortalte du ham tilfeldigvis i denne samtalen om den over gjennomsnittet utstyrte eksen?

Anonymous poster hash: 9bea2...c30

AnonymBruker
Skrevet

TS: Liker du mørke/svarte menn?

Anonymous poster hash: 30e85...d47

Norske menn det er snakk om her

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Fortalte du ham tilfeldigvis i denne samtalen om den over gjennomsnittet utstyrte eksen?

Nei, det har jeg aldri nevnt. Han er nesten like stor, og tror ikke han har noen komplekser på den fronten. Virket mer som han ville skryte litt av at han hadde fått seg noe. Ble bare så usikker på hva han synes om det vi hadde etter han sa det.. Siden jeg fortsatt er litt interessert

Gjest Coolaid
Skrevet

Dette er litt teit, men klarer ikke slutte å fundere over det heller.. Jeg har vært mange år i forhold med en over gjennomsnittet godt utstyrt mann, vi slet litt i starten, men ble utvidet etterhvert. Kort tid senere hadde jeg sex med en annen mann som var ganske lik i størrelsen, noe mindre. Han kom på under 2 minutter, og jeg har alltid hatt inntrykk av at han likte det.

Jeg kjenner han godt, og har et godt øye til han.. Her om dagen når vi snakket om sånt nevner han en dame som var så trang at han måtte lirke den inn. Han virket veldig fornøyd med dette, og jeg ble litt ukomfortabel i forhold til at det gikk helt fint når vi gjorde det.. Er det virkelig så viktig å være trang, eller er dette bare skryt fra mannen sin side?

Alt dere usikre kvinne mennesker skal fundere på....

Gjest Eurodice
Skrevet

Alt dere usikre kvinne mennesker skal fundere på....

Jeg funderer på hvor usikre både kvinner og menn er, når de har behov for å sammenligne kjønnsorganer og "ymist anna" hos seksualpartnere. Er det virkelig et vanlig samtaleemne? Selv har jeg hatt mine opplevelser gjennom årene, ikke en eneste gang har partner eller jeg kommentert og sammenlignet med andre vi har hatt sex med. Vi kan ha hatt våre tanker om det ene og det andre, men holdt det for oss selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg funderer på hvor usikre både kvinner og menn er, når de har behov for å sammenligne kjønnsorganer og "ymist anna" hos seksualpartnere. Er det virkelig et vanlig samtaleemne? Selv har jeg hatt mine opplevelser gjennom årene, ikke en eneste gang har partner eller jeg kommentert og sammenlignet med andre vi har hatt sex med. Vi kan ha hatt våre tanker om det ene og det andre, men holdt det for oss selv.

Jeg syns også at det høres ut som et veldig kleint samtaleemne, ingenting er mindre romantisk hvert fall.

Anonymous poster hash: a8726...0eb

• Liker 1
Skrevet

Veldig godt poeng, jeg tok det for gitt at hun ikke gjorde det.

Gjest Coolaid
Skrevet

Helt enig. Det er ganske unormalt. Jeg mistenker ganske ung trådstarter.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Det er ganske unormalt. Jeg mistenker ganske ung trådstarter.

Vi er 24 og 25. Dette er ikke helt vanlige samtaleemner hos oss heller, vi hadde drukket også ble det sagt i en eller annen sammenheng, uten at vi sammenliknet kjønnsorganer av den grunn. Tråden var heller tenkt for å høre hva andre menn synes, og om man kan ha god sex med en dame selvom hun ikke er så trang at man må "lirke" seg inn.

Gjest Coolaid
Skrevet

Vi er 24 og 25. Dette er ikke helt vanlige samtaleemner hos oss heller, vi hadde drukket også ble det sagt i en eller annen sammenheng, uten at vi sammenliknet kjønnsorganer av den grunn. Tråden var heller tenkt for å høre hva andre menn synes, og om man kan ha god sex med en dame selvom hun ikke er så trang at man må "lirke" seg inn.

Det kan man selvfølgelig ha uten å være supertrang.... Det er tull at en kvinne trenger å være trang, tynn, ha superpupper eller svelge sæd for å være god nok.

Det du trenger er å være fornøyd med deg selv og litt stolt og glad i deg selv, det er sexy og tiltrekkende, og smitter over på partneren.

Så keep calm and pul i vei :)

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det veldig viktig at hun er trang fordi følelsen og orgasmene blir enda mere forsterket.:) Men ville jo ikke sagt til ei jente at exen var trangere osv, selv om jeg fantaserer om henne da.

Men er ikke grunn til å dumpe dama hvis hun er bra på alle andre måter da. Sex er mere enn bare inn og ut. Uff nå hørtes dette ut som et typisk kvinnesvar, bare at det gjelder vagina.:P

Anonymous poster hash: 603dd...938

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske viktig. For det er mye deiligere for mannen. Klart damene her kommer til å si at det ikke har så mye å si. Men vet de hvordan det er å pule en dame og 40 år gamle mennene som ikke har fått seg en trangt fitte på 20 år eller for den slags skyld aldri.

Anonymous poster hash: ea27c...ffe

Gjest Fenrir
Skrevet

Er selvsagt deiligere hvis hun er trangt for det gjør jo penetrering orgamsen sterkere. Men liker jeg hun godt bryr jeg meg ikke sånn voldsomt egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske viktig. For det er mye deiligere for mannen. Klart damene her kommer til å si at det ikke har så mye å si. Men vet de hvordan det er å pule en dame og 40 år gamle mennene som ikke har fått seg en trangt fitte på 20 år eller for den slags skyld aldri.

Du snakker om deg selv her?

Anonymous poster hash: 72fd7...d28

AnonymBruker
Skrevet

Du snakker om deg selv her?

Anonymous poster hash: 72fd7...d28

snakker om white knight mennene her inne på kg 40 + som elsker løsfitter

AnonymBruker
Skrevet

Så dere tenker ikke at det er grunn for å slutte å tenne på en dame, hvis man ellers har en god/flørtende tone? Han kom veldig fort så trodde han var fornøyd, men det var kanskje før han prøvde noe annet, tror nemelig jeg var hans første..

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...