AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har tidligere opplevd å ha vært gravid med mer eller mindre konstante blødninger fra dag 1, og etter ca 2.5 mnd endte det i SA. Dette er første og eneste gang jeg har vært gravid som jeg vet om, og var ikke klar over det før det var gått 2 mnd. Da tok jeg urinprøve hos lege pga langvarige blødninger, og var helt i sjokk da jeg fikk beskjed om at jeg var gravid og det var det som var årsaken til blødningene.. Dette er ca. 7 år siden. Jeg tror jeg mest sannsynlig har endometriose, har ikke fått dette bekreftet med lapraskopi, men har flere symptom og gynokologen har sett en slik flekk/skygge på livmor som kunne tyde på dette. Jeg tror kanskje det samme har skjedd igjen. Jeg har hatt blødninger nå over mange uker(mørkt blod), og menslignende blødning med frisk og koagulert blod nå når jeg har ventet ikm. Men jeg har ikke hatt de vanlige krampene og samme mengden blod som ellers, selv om det har vært en god del. Har likevel hatt en del smerter i korsrygg og nederst i magen siste ukene, dette er smerter som vanligvis bare kommer sammen med mens, men har hatt det slik en stund nå. Har flere andre tegn på graviditet, men ikke testet. Jeg har forventet at det skal komme en større blødning nå i flere dager slik som sist pga disse smertene i rygg/mage, men den lar vente på seg..Andre som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 9392d...a71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå