AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Trenger sårt hjelp til å finne frem i jungelen av psykologer. Har skjønt at jeg må ha hjelp igjen, men er nå for langt unna dps der jeg kommer fra slik at jeg må derfor finne en ny psykolog i Oslo. Gjerne en med avtale. Er det noen som har erfaringer med noen i Oslo? Noen de kan anbefale? Kjenner jeg blir enda mer deprimert av tanken på å finne en ut fra listen til Helfo. Anonymous poster hash: 0325c...93d Anonymous poster hash: 0325c...93d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 DyttAnonymous poster hash: aa6fa...53f
veraa94 Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Det er vanskelig å anbefale en psykolog for deg når jeg ikke vet hva du sliter med. Hvis du ønnsker optimal hjelp bør du ordne med en psykolg som er spesialisert på nettopp det området. Kan også anbefale hjelp på PSI. Da er det studenter som er behandler, men de får hjelp og veiledning av erfarne psykologer.
Mamamam Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Sjekk også med bydelen din. Jeg vet om i alle fall en bydel som tilbyr rask psykisk helsehjelp (innen to uker) på kommunalt nivå. Sjekk på bydelens hjemmeside er mitt tips i første omgang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå