AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har fri 5 dager i februar og skal derfor på en storbytur, tenker Europa da, men må vel bli sør i Europa pga årstiden? Hvor anbefaler dere? Tenker kanskje Roma, athen, etc? Må gå direktefly fra gardemoen Anonymous poster hash: aa340...31a
I all verden Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Roma er bra på den tiden! På sommeren er det skrekkelig mange turister der, mens i februar er det roligere. Hvis du vil til et varmere sted kan du jo vurdere Dubai?
Gjest Meglerfrøken Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Dublin:) herlig by! vet det ikke er i sør europa, men absolutt verdt et besøk;) Endret 2. januar 2015 av Meglerfrøken
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Det må ikke bli sør i Europa med mindre det er varme du er ute etter. Vi har vært i Paris i februar. Det har vært bikkjekaldt, men som nordmenn vet vi da hvordan man kler seg i kulden, og vi koste oss veldig! Anonymous poster hash: 185a6...83c 1
Gjest Meglerfrøken Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Det må ikke bli sør i Europa med mindre det er varme du er ute etter. Vi har vært i Paris i februar. Det har vært bikkjekaldt, men som nordmenn vet vi da hvordan man kler seg i kulden, og vi koste oss veldig! Anonymous poster hash: 185a6...83c har du et hyggelig paris tips? jeg reiser dit på torsdag:)
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg syns det er flott å reise til storbyer på vinteren nettopp fordi det ikke blir for varmt. Men hvis du vil langt sør så er feks Istanbul veldig fint. Men ikke spesielt varmt der heller på den tiden. Anonymous poster hash: f7b58...185 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 har du et hyggelig paris tips? jeg reiser dit på torsdag:) Åj, det er så mye i Paris! Du kan jo sjekke ut Den store Paris-tråden. Mitt beste tips er å bo i 5. eller 6. distrikt og gå mye. Derfra kan du gå til Notre Dame, Ile St. Louis, området Palais Royal, Jardin du Luxembourg og Eiffeltårnet, du kan traske rundt i St. Germain og Latinerkvarteret. Ile St. Louis må oppleves, det samme gjelder vel Sacre Coeur hvis du bruker anledningen til å gå i gatene rundt og ikke bare i smågatene ved Montmartre selv om de er fine de også. Paris er litt hva man gjør det til. Det er flust av museer, kirker, markeder og luksusbutikker, og det å anbefale restauranter er egentlig umulig. Gå heller rundt i områdene nevnt ovenfor og se hva som faller i smak. Er det fullt er det et godt tegn :-) Anonymous poster hash: 185a6...83c 1
Skogshjerte Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Jeg syntes øst-Europa har mye spennende å tilby, i tillegg får man veldig mye for pengene her. Har vært i Gdansk flere ganger, en fin by og her er det billig og god mat, samt at overnatting og fly også er billig. Rundt disse tider er det nok surt og kaldt der, så om varmere klima er et must ville jeg valgt for eksempel Roma som du nevner. Eller hva med London? En fantastisk by uansett årstid. :-)http://dinstorbyferie.no/ Her finner du forresten mye god info flere storbyer rundt om, et lite tips om du vil lese deg litt opp på forskjellige byer rundt om. Endret 2. januar 2015 av Skogshjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå