AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #21 Skrevet 3. januar 2015 Jeg var 20 år da brystene ble hengete. Før jeg fikk barn så var brystene struttende og helt faste. Men første svangerskapet forandret det helt. Men nå er jeg nesten 40 og det vil nok etterhvert se kunstig ut med struttepupper så får trøste meg med det. Men noen som vet om noe trening som hjelper?Anonymous poster hash: 950b3...8ab
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #22 Skrevet 3. januar 2015 Jeg selv er 22 år, og mine pupper er også veldig slappe. De er veldig store bruker 80D/E. Når jeg har på BH så ser de ganske så perfekte ut. Samboeren min er 29 år og han elsker puppene mine. Jeg vil bare fortelle deg det fordi det ikke har så mye å si. Menn elsker å leke med pupper uansett, ikke vær sjenert. Jeg er sikker på at de ser veldig fine ut Lykke til Anonymous poster hash: cb4b7...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #23 Skrevet 4. januar 2015 Jeg selv er 22 år, og mine pupper er også veldig slappe. De er veldig store bruker 80D/E. Når jeg har på BH så ser de ganske så perfekte ut. Samboeren min er 29 år og han elsker puppene mine. Jeg vil bare fortelle deg det fordi det ikke har så mye å si. Menn elsker å leke med pupper uansett, ikke vær sjenert. Jeg er sikker på at de ser veldig fine ut Lykke tilAnonymous poster hash: cb4b7...d0a Takk Ja, er en trøst at jeg ikke er alene om å føle på dette. Men føler meg mye bedre nå etter å ha lest svarene jeg fikk her inne. Man trenger ingen "perfekt" kropp for å være bra. Viktigste er å finne trivsel med det en har, og godta det. Og da føles jo alt så mye bedre ut. En "perfekt" kropp er ikke alltid det en mann ser etter. Foreks så ser jo det veldig merkelig ut hvis en 50 åring foreks har skikkelig struttepupper som en tenåring. Er noe i det også. Anonymous poster hash: 950b3...8ab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #24 Skrevet 5. januar 2015 Takk Ja, er en trøst at jeg ikke er alene om å føle på dette. Men føler meg mye bedre nå etter å ha lest svarene jeg fikk her inne. Man trenger ingen "perfekt" kropp for å være bra. Viktigste er å finne trivsel med det en har, og godta det. Og da føles jo alt så mye bedre ut. En "perfekt" kropp er ikke alltid det en mann ser etter. Foreks så ser jo det veldig merkelig ut hvis en 50 åring foreks har skikkelig struttepupper som en tenåring. Er noe i det også. Anonymous poster hash: 950b3...8ab Ja, helt enig. Jeg synes også det ser veldig merklig ut når 50 åringer velger å utføre forskjellige kosmetiske inngrep i annsiktet ol. Man ser jo veldig tydelig at noe ikke stemmer?! Det viktigste er jo bare å spise sunt og godt. Passe på litt mosjon så ser du automatisk perfekt ut som 50 åring :-) Godt å høre at du føler deg mye bedre. Du er nok ikke alene om det, vi damer vil alltid finne noe å peke på her og der. Noe du synes er pent hos en annen kvinne kan være en mareritt hos henne selv. Så det er nok om å se det positive i det, og da vil du straks føle deg mye bedre. Veldig bortkastet av penger hvis du hadde valgt en oprasjon, du må jo være glad for at du har bryster som man kan ta i ihvertfall :-) Anonymous poster hash: cb4b7...d0a
Illuminatum Skrevet 5. januar 2015 #25 Skrevet 5. januar 2015 Jeg var igjennom 3 graviditeter, og fødsler for over 10 år siden. Før svangerskapet med førstemann så hadde jeg kjempefaste store bryster, med kjempefin form. Helt perfekte. Men de var ganske store. I graviditeten med førstemann så vokste de enda mer og ble plagsom store. Men etter graviditeten ble de en del mindre igjen men de ble slappe. Jeg har forsøkt å akseptere hvordan de ble. Jeg har nå funnet meg en mann som jeg treffer, og prøver å finne ut av, men jeg har så utrolig komplekser med kroppen min pga at brystene henger. Vil helst ikke vise brystene for han. . Er redd for å bli dumpet pga brystene mine. Men jeg håper at han ikke vil gjøre det..... Føler meg dum som ikke har forsøkt å operere de før. Men jeg har vært skeptisk til den type operasjoner. Nå er jeg bestemt på å ønske å operere de, tross skeptisen, men jeg har ikke råd til det.... og har ikke penger til det for øyeblikket. For jeg leste at det kostet ca 35-40 000 minst. Noen som har hatt det på samme måte / eller har det på samme måte å kjenner problemet? Noen tips og råd? Anonymous poster hash: 950b3...8ab For min del hadde det vært større dealbreaker om du tok å opererte brystene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå