Jens Skrevet 31. juli 2004 #1 Del Skrevet 31. juli 2004 Er det mulig å få se bildet i avataren litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. august 2004 #2 Del Skrevet 2. august 2004 Hadde jeg hatt litt peil på data så.... Men når jeg prøver å legge ut bildet i galleriet, gjøres det av en eller annen grunn om fra JPG fil til PDS fil eller hva det nå heter og da går det ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 3. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2004 er det det offisielle bildet dere bruker?Til takkekort etc..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. august 2004 #4 Del Skrevet 3. august 2004 Nei, det "offisielle" bildet av oss er tatt på en benk på Utsikten.... Tror ikke jeg har lagt det ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. august 2004 #5 Del Skrevet 3. august 2004 Nei' date=' det "offisielle" bildet av oss er tatt på en benk på Utsikten.... Tror ikke jeg har lagt det ut.....[/quote'] Hvis du vil, kan du sende meg bildet.. så fikser jordbær. Bruk e-postadressen under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #6 Del Skrevet 4. august 2004 *sende pm til jordbær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #7 Del Skrevet 4. august 2004 Så fort det blir godkjent kan bildet sees her Takk til Jordbær for god hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå