Gå til innhold

Utflod hver dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utflod så og si hver dag, noen ganger lite, andre ganger så mye at jeg føler det bare renner hele tiden. Jeg må gå med truseinnlegg hver dag. Jeg har kjæreste og vi har sex mellom 4-8 ganger i uken, vet ikke om det har noe å bety? Det er ekstremt irriterende og jeg føler meg skikkelig ekkel når det bare renner og renner hver dag..

Noen som har noen tips til dette?

Utfloden varierer forresten i farge og lukt. Dagen etter sex kan den være litt småbrun og sædluktene, mens andre dager kan den lukte litt fisk og være seig og gul..

Anonymous poster hash: a0291...793

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt utflod hver dag. Folk er veldig forskjellige, men alt er i grunnen naturlig. Noen har så å si aldri utflod, noen må gå med truseinnlegg daglig.

Anonymous poster hash: dbc0d...127
AnonymBruker
Skrevet

Noen tips som gjerne kan forhindre det/minske det??

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips som gjerne kan forhindre det/minske det??

Jeg har slitt med det samme før. Jeg gikk til legen og fikk en 7 dagers kur. Dalacin heter den. Du fører 1 dose i skjeden hver kveld.

Lukt og utflod ble borte.

Anonymous poster hash: 71135...b2e

Skrevet

Mye utflod er helt normalt! Men hvis den er illeluktende og gul så bør du nok ta en tur til legen å få sjekket det ut! Utflod er ikke nødvendigvis helt luktfri når man er frisk der nede heller, spesielt når sæd er inne i bildet. Men fisk skal den ikke lukte!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme problemet, viste seg at det var p-pillene jeg gikk på, det sluttet

når jeg sluttet på de. Så når jeg nylig startet på p-pillen startet jammen meg utfloden

opp igjen også :( dessverre. Så mitt valg er ingen prevensjon - ingen utflod, eller

prevensjon = utflod

Anonymous poster hash: 04cce...b5b
AnonymBruker
Skrevet

Det lukter jo litt funky når sed er med i bildet da, sikker på at det er utflod og ikke bare gammel sed?

Anonymous poster hash: 76bf0...c08

AnonymBruker
Skrevet

Har det samme problemet selv. Endt i utallige difflucan kurer, canesten, antibiotika osv. Varierer fra å være luktfritt, til en meget sjenerende lukt. Kan være helt hvit, litt gul-aktig og den har til og med vært grønn. Veldig lite delikat. I de verste tilfellene har det sett ut som cottage cheese. Kun innimellom jeg opplever at utfloden svir i møte med hud. Finner ingen forklaring på dette, vært hos alle gynekologer i området, sykehus, spesialister og fastleger. Moren min slet med det samme, helt til hun fikk barn.

Anonymous poster hash: 7aecc...d95
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt utflod hver dag. Folk er veldig forskjellige, men alt er i grunnen naturlig. Noen har så å si aldri utflod, noen må gå med truseinnlegg daglig.

Anonymous poster hash: dbc0d...127

Ja, samme her. De er heldige de som nesten ikke har noe...

Anonymous poster hash: a48f9...6e6

AnonymBruker
Skrevet

Det lukter jo litt funky når sed er med i bildet da, sikker på at det er utflod og ikke bare gammel sed?

Anonymous poster hash: 76bf0...c08

Haha, enten er du mann eller så har du bare svært lite utflod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme problemet, viste seg at det var p-pillene jeg gikk på, det sluttet

når jeg sluttet på de. Så når jeg nylig startet på p-pillen startet jammen meg utfloden

opp igjen også :( dessverre. Så mitt valg er ingen prevensjon - ingen utflod, eller

prevensjon = utflod

Anonymous poster hash: 04cce...b5b

P-piller er jo ikke det eneste prevensjonsmiddelet da. Det finnes jo masse annet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den er luktfri så er det din naturlige mengde utflod. Da kan du heller se på det som en enkel måte å alltid vite om du er frisk eller ikke. :)

Jeg har daglig og har alltid hatt det, ser ikke hvorfor jeg skal prøve å fjerne en helt naturlig funksjon?

Anonymous poster hash: c60d9...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...