Gå til innhold

Dere som gifter dere sommeren 2003

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere ordnet med til nå?

Må sjekke om jeg er i rute selv, skjønner dere.... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt kirka, fotograf og lokalet som også står for maten. Ellers har vi planlagt det meste, og vet veldig godt hvordan vi vil ha det, men ikke gjort noe mer med det.

Jeg vet akkurat hvordan kjolen skal se ut, men har ikke bestemt meg for om jeg skal leie, få noen til å sy den eller sy den selv. For vår del er det jo over et år igjen, så det er vel ikke noe å stresse med. :wink:

Hva har dere gjort så langt?

Skrevet

Vi skal gifte oss 26 april neste år, og vi har booket kirke, lokaler, fotograf, funnet forlovere, bestemt antall brudepiker/svenner, funnet frisør, og så har jeg betalt depositum på kjolen jeg skal leie.

Har dessuten funnet sjakett til brudgommen, selv om vi ikke har reservert den ennå.

Er helt i brude-trance om dagen, så hadde det ikke vært for at jeg må begrense meg litt, hadde nok mye mer vært ordnet :lol:

Frk. Busybody :smile:

Skrevet

Vi gifter oss 3. mai. Vi har bestilt lokale, kirke, fotograf og frisør. I tillegg har vi ordnet med forlovere og så har jeg begynt å lage ting til invitasjonene. Skal ha matchende invitasjoner, bordkort, takkekort, menyer og kirkeprogram så jeg tenkte det var bra å begynne litt tidlig siden jeg skal ha de litt spesielle.. Har kjøpt noen ranker til å ha på bordene (vi skal holde festen et sted der vi kommer, koser oss og går..) Har kjøpt stativ til tre etasjes kake, sko og slør. Fant et slør som jeg forelsket meg totalt i og fant ut at jeg MÅTTE ha det uansett om jeg ikke har kjolen ennå. Dessuten må jo fargen på sløret passe til kjolen.. Sløret ble spesialbestilt fra USA på tirsdag, så jeg skal få det om to-tre uker. Kan nesten ikke vente :)

Skrevet

Vi skal gifte oss 9. august 2003. Jippi!! Har akkurat bestmt oss, så til nå har kun kirken og lokale blitt ordnet. Skal ringe rundt i dag og få tak i fotograf og evnt. noen til å ordne maten.

Fint om vi kunne holde kontakten vi som skal gifte oss neste år.... så kan vi minne hverandre på ting som er glemt og sånn... ikke sant?

Jeg er vet jeg blir å trenge hjelp av dere til en masse, og håper dere alle vil dele deres kunnskap med meg.... :D

Skrevet

Vi skal gifte oss 9. august 2003. Jippi!! Har akkurat bestmt oss, så til nå har kun kirken og lokale blitt ordnet. Skal ringe rundt i dag og få tak i fotograf og evnt. noen til å ordne maten.

Fint om vi kunne holde kontakten vi som skal gifte oss neste år.... så kan vi minne hverandre på ting som er glemt og sånn... ikke sant?

Jeg vet jeg blir å trenge hjelp av dere til en masse, og håper dere alle vil dele deres kunnskap med meg.... :D

Skrevet

Hei

Vi gifter oss 16. august 2003.

Har bestilt kirke og festlokalet.

Jeg har bestemt meg for forlover.

Vi har begynt å spare!!! :lol:

Jeg har begynt å tenke litt på invitasjoner og bordkort. Gjesteliste er nesten klar.

Ut over det så venter vi til over sommeren med de helt store forberedelsene. Vi får en del penger av foreldrene våre så de skal få lov å være med på foreberedelses møte.

Skrevet

Vi har ordnet lokale, kirke, fotograf. Avtalt med kjentfolk slik at vi får bil til dagen, kor som skal synge i kirken.

Forlovere har vi vel nesten bestemt men ikke gått ut med. :wink:

....og jeg har allerede kjøpt kjolen min! :D

Nå skal vi bestemme musikk for kvelden da jeg har hørt at det lønner seg og være tidlig ute med.

vi gifter oss 31.mai 2003.

Skrevet

Hei.

Vi gifter oss 2.aug.2003. Vi har ordnet med kirke, lokale, kokk, kjolen min skal jeg bestille i morgen. Så da er den i boks. :D Min kjære har funnet seg sjakett. Vi har også fått ordnet med organist. Ellers så har vi planlagt pynting av lokale til dels. Jeg har funnet brudebuketten min (mamma har tatt på seg oppgaven og lage den) Jeg har også funnet sko og til dels undertøy. Jeg står mellom to alternativer på undertøy. Menyen er også til dels utarbeidet, men mangler forrett da vi ikke kan ha skalldyr. Har noen tips på hva vi kan ha? Har også ordnet med frisør og jeg vet ca hvordan frisyre jeg skal ha. Kan ikke komme på noe mere jeg i øyeblikket, men det er sikkert mere. Storkoser meg med planleggingen. :D Jo, vi har selvsagt ordnet med forlovere, og fotograf. så en god del er gjort, men det er mye som gjenstår enda... :)

Nikki

Skrevet

heisann...

Vi skal gifte oss 7 juni 2003......

Har ordnet:

- kirke

-lokalet

-catering

-noe av drikkevarene( vi kjøper inn litt etter litt....)

-kjolen( forelska meg helt i den og kjøpte den....)

-slør( lånt av en venninne)

-underskjørt

-korsett

-antrekk til min kjære.....

-blomster( det fikser min svigerinne og hennes mamma...de er kjempeflinke!!)

-bukett, knapphullsblomster og pynting av kirke(min svigerfar har lagt fram ønske om dette, utdannet gartner)

-frisør( min forlovedes kusine)

-invitasjoner

-tiara

-fotograf

oi...litt av en liste :roll:

mange mener jeg er alt for tidlig ute...men det viste seg med at mye av det ikke var for tidlig å bestille....holdt på å miste både lokalet, kirka og fotografen...men vi var først!!!

har MYE igjen....men det er jo kjempegøy å ha noe å kose seg med når høsten og vinteren kommer....skal ha sort bryllup....100 inviterte.....gleder meg villt....

:D

lykke til alle sammen!!! :wink:

Skrevet

Heisann!!

Vi gifter oss 28.juni neste år og har ordnet de tingene som MÅ ordnes tidlig..

Kirke, med egen prest

Lokale med mat og brudesuite

Fotograf

Utenom dette så har vi tenkt og vurdert MANGE ting, og endel av de begynner å falle på plass...

Kjole

Klærne hans

Forlovere

Hva vi vil spise

Hvilke farger vi skal ha

Brudepiker og klærne deres

+ +

Men det er bare de tre øverste tingene som er i box! Alt det andre flyter litt.. Men det er jo et år igjen (IDAG FAKTISK.. JIPPI!!), så vi har jo god tid!!

Lykke til alle sammen!

Vi får ta litt vare på hverandre vi 2003-bruder, nå som alle 2002-brudene blir fruer :wink:

Skrevet

Hei, hei.

Her kommer en trøst til alle som ikke er kommet veldig langt i forbredelsene.

Vi skal gifte oss i mai 2003, og har begynt å tenke på lokale osv.... Jeg regner med at alt går greit allikevel :D

Skrevet

Vi skal gifte oss neste sommer i juni. Har ikke satt dato enda, venter for å se hvordan økonomien er etter sommeren, så vi ser hva slags bryllup vi har råd til. Begynner dog å bli litt redd for at alt skal være opptatt når vi endelig får somlet oss til å bestille... Har kikket litt på kjoler, men ikke prøvd noen enda. Skal begynne før salget i høst tenkte jeg.

Skrevet

Vi skal gifte oss 26.juli neste år. Og vi har så langt ordnet kirke, lokale, frisør, blomsterdekoratør, en som skal synge for oss i kirken, kokker.

Ellers så er planleggingen i full gang inne i hodet.

Vi gleder oss masse. Snart bare et år igjen! :)

Skrevet

Vi skal også gifte oss 28. juni neste år, samme dag som dere, Solstråle.

Dette er ordnet så langt:

Kirke

Kjole til meg og dress til brudgommen, vi har fått de sydd

Transport fra kirke til båten som skal ta oss til lokale

Vi vurderer selskapslokale for tiden (tror vi vet hvor det blir)

Hvem som skal bake brullupskake og kransekake

Hvem som skal smike meg

Vi har allerede brukt mye tid på planlegging, så vi har tenkt på mye, men ikke ordnet det enda.

Lille my

Skrevet

Skal gifte meg 9. augut 2003.

Har kun bestilt toastmaster.(en venn av meg og min kjære)

Har valgt lokale og kirke men ikke bestilt ennå.

:oops: D ER JO ET ÅR TIL........

• 2 uker senere...
Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Vi har ordnet med lokale, kirken skal jeg ordne til høsten (de har bare "åpent" annenhver helg, og da måtte skoleåret begynne før de visste hvilke helger det er....). Kjole har jeg kjøpt, men det var bare tilfeldig at jeg var i USA og så en lekker kjole...

Jeg vil si at det viktigste er lokaler og kirke. Resten begynner vi med etter nyttår. Lokalet bestilte jeg før sommeren og oppdaget at helgen før og helgen etter var opptatt... Så skaff det så snart som mulig!!!

Skal gifte meg 16. august 2003 - og er glad for at vi er flere som har god tid til å planlegge!!!

Skrevet

Skal gifte meg 15. februar 2003 og har foreløpig ordnet:

Lokaler (inkl. meny osv. - hotell)

Overnatting - brudesuiten

Kirke og prest

Salmer

Solosangerinne

Blomsterdekoratør (kirke + lokaler)

Kjole, slør, tiara osv.

Limousine

Forlovere

Brudepiker

Brudepikekjoler

Fotograf (ikke bestilt, men valgt)

Det som står igjen er:

Ringer

Brudesvenn/ringbærer

Ringpute

Design på invitasjoner/bordkort/kirkeprogrogram/meny/takkekort

Hester, vogn og kusk til kanefart

Oversendelse av papirer (kan ikke oversendes ennå...)

Kake

Bukett

Lykke til ! :D

Skrevet

Hei alle sommerbruder.

Vi skal gifte oss den 26.juli neste år :D

Vi har ordnet med kirke, lokaler, blomter, brudekjole, tiara, sko, klær til barna, toastmaster, forlovere, invitasjoner er 90% ferdig, bordpynt, sanger har også sett på antrekk til brudgommen.

Vi har alt nøye planlagt ned til minste detalj.

Vi gleder oss kjempe masse.

Lykke til alle sammen på den store dagen deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...