Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Poster denne her - kunne sikkert vært på klær-forumet også-.

Jeg har "lovet" kjæresten min å oppgradere undertøysskuffen min med noe "sexy"! Gjerne også som jeg kan bruke både til hverdags og fest.

Hva definerer dere som sexy? og hvor bør jeg gå for å handle?

Hva har dere av typen "sexy undertøy"? :-)

Anonymous poster hash: 6622f...5b3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker undertøy fra change, "dick & daisy".

Jeg har mye av CalvinKlein og DKNY ;-)

Zalando har mye bra, men det er viktig at du bestiller korrekt størrelse. Altfor mange bruker for stor omkrets og for liten cup.

Anonymous poster hash: 7cb37...43b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper altfor mye undertøy, og handler både på spesialbutikker, i kjedebutikker på nett og mye i utlandet.

Det jeg synes er sexy, er at det for det første passer, at det har litt detaljer som blonder, perler og sånn, og ikke minst at det er litt frekt. Jeg bruker alltid sett, og kjøper ofte med ekstra truser siden de ofte blir slitt før bh'en. Settene kjøpes i mange farger, men er veldig glad i klassisk sort, hvitt og creme/beige. Dessuten kjøper jeg alltid med strømpeholder dersom de er en del av settet. Liker veldig godt pene strømper, og bruker det på jobb flere dager i uken. Alternativt bruker jeg stay-ups.

Hva som er sexy mener jeg du best finner ut selv - det er det som får deg til å føle deg vel. Men jeg tror også at gutter flest liker pent undertøy. Kjæresten min er i hvert fall veldig fornøyd, ikke minst er han raus med komplimentene når jeg viser meg i strømper...!.

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant nettopp denne tråden da jeg skal kjøpe meg noe nytt undertøy i og med at mannen min har begynt å etterspørre en litt mer "frekk" undertøyspark for både meg og han (noe han for øvrig har helt rett i).

Men når han sier "Du kan godt kjøpe noe sexy undertøy - og overrask meg gjerne!", så vet jeg ikke om han virkelig mener at jeg skal gå og kjøpe noe på nelly eller om jeg skal gå og kjøpe noen kostymer på kondomeriet? (Begge blir nevnt her feks som "sexy undertøy").

Føler nesten at jeg ikke kan spørre igjen uten at det blir litt "awkward". :laugh:

Anonymous poster hash: 8d255...93d
AnonymBruker
Skrevet

Han mener at du skal kjøpe noe kostymeaktig på kondomeriet, eller i det minste noe frekke blondesateng fra undertøysbutikker, gjerne korsett, strømper osv. Det blir stor suksess!

Anonymous poster hash: 9e159...320
Skrevet

Jeg kjøper altfor mye undertøy, og handler både på spesialbutikker, i kjedebutikker på nett og mye i utlandet.

Det jeg synes er sexy, er at det for det første passer, at det har litt detaljer som blonder, perler og sånn, og ikke minst at det er litt frekt. Jeg bruker alltid sett, og kjøper ofte med ekstra truser siden de ofte blir slitt før bh'en. Settene kjøpes i mange farger, men er veldig glad i klassisk sort, hvitt og creme/beige. Dessuten kjøper jeg alltid med strømpeholder dersom de er en del av settet. Liker veldig godt pene strømper, og bruker det på jobb flere dager i uken. Alternativt bruker jeg stay-ups.

Hva som er sexy mener jeg du best finner ut selv - det er det som får deg til å føle deg vel. Men jeg tror også at gutter flest liker pent undertøy. Kjæresten min er i hvert fall veldig fornøyd, ikke minst er han raus med komplimentene når jeg viser meg i strømper...!.

Skjønner mannen din godt. Dette er mums for Mons...........

Skrevet

Strømper, strømper og atter strømper. Og muligens hofteholder, men svarte strømper holder i massevis. Bare spør Jordan Belfort :)

Gjest Woo-Hoo!
Skrevet

Poster denne her - kunne sikkert vært på klær-forumet også-.

Jeg har "lovet" kjæresten min å oppgradere undertøysskuffen min med noe "sexy"! Gjerne også som jeg kan bruke både til hverdags og fest.

Hva definerer dere som sexy? og hvor bør jeg gå for å handle?

Hva har dere av typen "sexy undertøy"? :-)

Hvilket tøy gjør deg selv kåt, eller noe som du tenner på av å ta på deg ? Der har du svaret...... Syns du det er sexy syns også mannen det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...