majan Skrevet 31. juli 2004 #1 Skrevet 31. juli 2004 Kom til og tenke på jeg har ALDRI vært i noe bryllup i den kirken vi skal gifte oss i :-? . Og ingen av de jeg kjenner som skal gifte seg skal gifte seg i denne kirken. Og jeg kunne tenkt meg og sett en vielse før vi skal i ilden. Men jeg veit ikke jeg synes nesten det er litt frekt og møte opp i en vielse til noen jeg alldeles ikke kjenner?!? Lurer litt på hvordan de pynter kirken etc.
Gjest MrsL Skrevet 31. juli 2004 #2 Skrevet 31. juli 2004 Det er vel greit å gå i nadres bryllup. Sett deg bakerst og snik deg ut før det er helt slutt eller sett deg på "balkongen."
Sita Skrevet 31. juli 2004 #3 Skrevet 31. juli 2004 Helt greit å gå å se på et bryllup, sjøl om du ikke vet hvem dem er Bare holde litt "avstand", så går det helt greit.
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 Klart du kan gå!! Jeg og mamma var på mange i "vår" kirke, vi.....
majan Skrevet 2. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2004 oki, da får jeg bli en kirkegjenger utover året og neste år.............har aldri vært det før, men akkurat og se bryllup er jo veldig koselig da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå