Gå til innhold

Hva kan dette være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg har vært syk i hele desember, mer eller mindre. Det starta da jeg ble smitta av broren min og jeg ble sengeliggende uten stemme, matlyst og kraftig forkjøla. Så ble jeg nesten frisk. Fortsatt en del rusk i halsen og tett i nasen, men jeg reiste på besøk til min venn. Vi hadde en del sex, men jeg ble sår etter hvert. Etter siste gangen vi hadde sex, fikk jeg så vondt. Ikke bare innvendig, men også utvendig. Det begynte å klø, mens det gjorde veldig vondt. Om natta sov jeg veldig dårlig pga kløinga, og jeg våkna opp med blod under neglene pga det. Det "dunket" i underlivet og jeg har aldri opplevd det før. Vi hadde ikke mer sex etter det, fordi det var for vondt.

På veien hjem (den 21.des) var jeg ikke i form. Jeg ble kvalm og spydde. Kom meg heldigvis hjem og da måtte jeg rett og slett bare legge meg. Hver gang jeg stod opp (f.eks gå på do eller pusse tennene i 2 min), ble jeg ekstremt kvalm og jeg måtte bare legge meg igjen. Der ble jeg liggende og svette mye og var veldig kvalm i noen minutter, før det gikk over. Fikk nesten ikke spise den dagen. Neste dag var jeg bedre.

Underlivsplagene mine fortsatte ut i romjula og jeg begynte også å klø noe ekstremt i rumpa! Og det var så godt å klø, men det kom også blod. Det varte i 2-3 dager og er heldigvis over nå! Men jeg klør fortsatt en del på kjønnsleppene. Ser nå at utfloden er gul. I tillegg har jeg litt ubehag i halsen. Tror det er mandlene. Kjenner en klump som er litt vond. Jeg har omtrent ikke hatt matlyst i jula. Jeg våkner opp og er ikke sulten i det hele tatt, men jeg tvinger i meg mat. Jeg klarer heldigvis å spise en del julemat (f.eks pinnekjøtt), men jeg har dessverre gått ned noen kg. Er også veldig trøtt for tida og føler meg ikke fin uten sminke, rett og slett fordi jeg ser så trøtt og sliten ut. Jeg burde vel kanskje gått til lege, men jeg lurer på om noen av dere har opplevd det samme?

Forresten, godt nytt år fra en 21 år gammel jente!



Anonymous poster hash: cfdfc...6d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halsen og allmentilstanden din mistenker jeg at du kan ha kyssesyke, underlivet er en historie for seg selv.

Gå til lege i morgen og få hjelp. Ved kyssesyke skal du ta det med ro og ikke anstrenge deg.

Få den du har delt seng med til å teste seg for både kjønnsykdommog kyssesyke.

Anonymous poster hash: 148d4...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen og allmentilstanden din mistenker jeg at du kan ha kyssesyke, underlivet er en historie for seg selv.

Gå til lege i morgen og få hjelp. Ved kyssesyke skal du ta det med ro og ikke anstrenge deg.

Få den du har delt seng med til å teste seg for både kjønnsykdommog kyssesyke.

Anonymous poster hash: 148d4...c6f

Tusen takk for svar! :)

Jeg fikk påvist kyssesyken i 2012, og den ødela mye. Jeg sov hele tiden. Jeg sov rett og slett bort skoleåret mitt. Har lest at det visstnok er mulig å få den igjen, så kanskje...Men jeg veier faktisk litt mindre nå, enn da jeg hadde kyssesyken. Er vel best å sjekke seg ja. Er litt "jaja, håper det går over av seg selv"-type, men fortsetter det så må jeg nok bare bestille time.

Anonymous poster hash: cfdfc...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...