AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Hvor stor forskjell er det på de ulike kaffemaker redskaper, ifht smak? Er over gjennomsnittet glad i kaffe, mennhar begrenset budsjett! Vil gjerne kjøpe en maskin som får frem rett aroma og kvalitetAnonymous poster hash: ba76a...025
Solstrålemamma Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hei Jeg har en cicolo fra Dolce Gusto. Vet ikke om andre kaffemaskiner som Nespresso har bedre kaffe. Dolce Gusoen har i allefall super kaffe i mange varianter. Også te,kalde drikker og kakao. Lykke til med kaffemaskin-kjøp! Endret 1. januar 2015 av Solstrålemamma
Zzyzx Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Jeg bruker ikke maskiner i hverdagen, spesielt ikke kapselmaskiner. Jeg liker rett og slett ikke kapselkaffe, det smaker automatkaffe av alt. Jeg har en kaffetrakter til de gangene vi har gjester, men i hverdagen er det kun håndbrygging som gjelder. Jeg bruker Kalita og Aeropress.
vannm75 Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 ser de selger en billig en på obs hyper marked.. stor marked til 300.. en helt vanlig kaffe trakter det da.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Presskanne og mokakanne holder i lange baner her. Billig er det også. Anonymous poster hash: de55c...73d
Brunhilde Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Presskanne og mokakanne holder i lange baner her. Billig er det også. Anonymous poster hash: de55c...73d Er det billigere med presskanne enn med kaffetrakter? Jeg trakter fordi filterkaffe sies å være sunnere enn koke- og presskannekaffe, men til daglig når jeg bare skal ha en kjapp kopp blir det gjerne en nespresso.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå