Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #21 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Det jeg har markert stemmer nok ikke helt. Hun kan være interessert, men være redd for å bli avvist. Det er nok veldig vanlig. Hun ville nok likevel vist litt interesse hvis hun faktisk var interessert. Jeg fikk inntrykk av at hun var ganske trygg på seg selv. Selvsagt stemmer det, men jeg overdriver for å illustrere et poeng. Og nei, det finnes kvinner som ALDRI ville vist direkte interesse selv om hun faktisk er interessert. Så lenge en kvinne er nøytral og ikke direkte avvisende til deg, så er det ingen grunn til at du ikke skal ta initiativ om DU liker henne. Det har vært svært mange ganger en kvinne har vært kjølig mot meg innledningsvis, men hvor jeg har endt opp med å sjarmere henne. En sjarm som er inspirert av min interesse for henne, men også min glede for livet. En glede kvinner aldri har gitt meg og aldri heller vil ta fra meg. Det er uansett hun som har mest å jobbe med hvis hun ikke klarer å vise at hun er interessert. Har du lyst å bli bedre kjent med henne og ligge med henne eller har du lyst at hun skal jobbe med seg selv? Komedie. Men det er det at de skal flørte og vise interesse, når det egentlig skorter litt på interessen, jeg er mest tvilende til. Jeg er veldig lite oppsøkende, men en annen i gjengen har vært langt mer frempå. Og han blitt avvist ganske kontant, gang på gang. Vel, om du ikke tror meg, så håper jeg kvinner eller andre menn kan komme meg til unnsetning. For mange kvinner er dette ganske normalt. De liker oppmerksomhet uten at de nødvendigvis vil noe mer. Har du aldri hørt begrepet 'luremus'? Å være "langt mer frempå" er ikke nødvendigvis så lurt heller, noe kameraten din er et bevis på. Men det finnes en mellomting mellom å være for forsiktig og å være for slibrig. Jeg føler uansett at det blir helt feil å skulle foreslå å treffes senere eller å be om nummeret hennes når hele situasjonen etter hvert virket ganske tapt. Det ble litt pinlig da vi skulle gå derifra, hvor vi bare stod der og så på hverandre alle sammen, men det trenger ikke å bety noe. Jeg hadde bare akseptert nederlaget, så jeg gikk ikke for klemmen engang. Ikke ta deg selv eller situasjonen så seriøst. Le litt av deg selv og hele situasjonen. Så lenge hun ikke er veldig avvisende, har du ingenting å tape på å gi henne en invitasjon. Hun blir smigret og du føler det bedre med deg selv for at du gjorde det. Du kan til og med si rett ut det du tenker. For mange år siden sa jeg følgende til en kvinne jeg hadde snakket med en hel kveld: "Jeg synes av og til det kan være vanskelig å lese en kvinnes signal. Er det noe mer her mellom oss, eller er dette kun vennskap?" Endte med at hun kysset meg etter en liten tenkepause. Endret 1. januar 2015 av Ragnar Danneskjöld
norw Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #22 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Selvsagt stemmer det, men jeg overdriver for å illustrere et poeng. Og nei, det finnes kvinner som ALDRI ville vist direkte interesse selv om hun faktisk er interessert. Fullt klar over det. Så lenge en kvinne er nøytral og ikke direkte avvisende til deg, så er det ingen grunn til at du ikke skal ta initiativ om DU liker henne. Det har vært svært mange ganger en kvinne har vært kjølig mot meg innledningsvis, men hvor jeg har endt opp med å sjarmere henne. En sjarm som er inspirert av min interesse for henne, men også min glede for livet. En glede kvinner aldri har gitt meg og aldri heller vil ta fra meg. Dette er uansett et nederlag, men tar jeg kontakt og blir avvist/ignorert så forverrer det nederlaget. Jeg vet at det er en tankegang som man ikke kommer spesielt langt med, men slik er det i hvert fall. Har du lyst å bli bedre kjent med henne og ligge med henne eller har du lyst at hun skal jobbe med seg selv? Komedie. Virker bare flåsete og har ikke så mye med det jeg skrev å gjøre. Vel, om du ikke tror meg, så håper jeg kvinner eller andre menn kan komme meg til unnsetning. For mange kvinner er dette ganske normalt. De liker oppmerksomhet uten at de nødvendigvis vil noe mer. Har du aldri hørt begrepet 'luremus'? Jo, og det har jeg allerede nevnt. Å være "langt mer frempå" er ikke nødvendigvis så lurt heller, noe kameraten din er et bevis på. Men det finnes en mellomting mellom å være for forsiktig og å være for slibrig. Han er ikke slibrig. Han er høflig. Kanskje for høflig, og litt kjedelig. Ikke ta deg selv eller situasjonen så seriøst. Le litt av deg selv og hele situasjonen. Så lenge hun ikke er veldig avvisende, har du ingenting å tape på å gi henne en invitasjon. Hun blir smigret og du føler det bedre med deg selv for at du gjorde det. Jeg tenker ikke så mye mer på dette nå, men det føyer seg jo inn i rekken av dårlige erfaringer med damer. Som en enkelt hendelse er jeg ferdig med det. Føler selv at jeg har noe å tape på å ta kontakt nå, som jeg var inne på. Det er også veldig spesielt å lete opp folk på denne måten for deretter å ta kontakt. Enten har jeg fått navnet/nummeret hennes eller så får det bare være. Jeg fikk bare fornavnet hennes, som var uvanlig nok til at jeg fant henne. Du kan til og med si rett ut det du tenker. For mange år siden sa jeg følgende til en kvinne jeg hadde snakket med en hel kveld: "Jeg synes av og til det kan være vanskelig å lese en kvinnes signal. Er det noe mer her mellom oss, eller er dette kun vennskap?" Endte med at hun kysset meg etter en liten tenkepause. Endret 1. januar 2015 av norw
guttemann Skrevet 1. januar 2015 #23 Skrevet 1. januar 2015 Nå er det vel ikke akkurat selve berøringen som er spennede i seg selv. Det må da vel være alt som følger av spenningen, roen, forventningen og eventuelle overraskelser vil jeg tro.Jeg tenkte mer på at enkelte (gjerne de som har lest sjekkeoppskrifter på nett) er veldig opptatt av at dette med fysisk kontakt absolutt må med for å vekke interessen hennes og sende riktige signaler. Jeg tror de overdriver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå