norw Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 (endret) investere to timer i en dame og bare se henne glippe. Funnet henne på Facebook, men null poeng i å legge henne til der. Man lurer litt på om man bare skal gi opp damer eller ikke. Denne tråden gir egentlig ikke så mye mening. Blir bare så oppgitt over at det aldri skal funke. Endret 1. januar 2015 av norw 1
norw Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2015 Hva mener du med at hun glapp? Vi var fem stykker, tre menn og to damer. Han ene var edru og sjåfør. Han var helt utenfor (som egentlig er litt synd, men jeg prøvde å inkludere ham). Vi to andre hadde hver vår dame. Synes det gikk bra, selv om det ikke var så mye flørting og det var ingen berøring. Satt med disse to damene i et par timer på et utested. De ble invitert hjem til han ene på nachspiel, men det var de visst ikke så gira på. Mulig at de ikke hadde noen mulighet til det og bare måtte dra hjem. Jeg vet ikke. Bare følte at det gikk bedre enn normalt, og håpet bare at det ville lede noe til noe mer, enten i dag eller senere. Full og skuffa, That's all. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Vi var fem stykker, tre menn og to damer. Han ene var edru og sjåfør. Han var helt utenfor (som egentlig er litt synd, men jeg prøvde å inkludere ham). Vi to andre hadde hver vår dame. Synes det gikk bra, selv om det ikke var så mye flørting og det var ingen berøring. Satt med disse to damene i et par timer på et utested. De ble invitert hjem til han ene på nachspiel, men det var de visst ikke så gira på. Mulig at de ikke hadde noen mulighet til det og bare måtte dra hjem. Jeg vet ikke. Bare følte at det gikk bedre enn normalt, og håpet bare at det ville lede noe til noe mer, enten i dag eller senere. Full og skuffa, That's all. Tenk om hun sitter og føler akkurat det samme, men er som deg og ikke våger? Grip sjansen, det værste svaret du får er nei eller ikke noe i det hele tatt, men da vet du hvertfall;)Anonymous poster hash: bf66b...399
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 investere to timer i en dame og bare se henne glippe. Funnet henne på Facebook, men null poeng i å legge henne til der. Man lurer litt på om man bare skal gi opp damer eller ikke. Denne tråden gir egentlig ikke så mye mening. Blir bare så oppgitt over at det aldri skal funke. Juster forventningene dine. Du kan ikke "forvente" å få en dame etter "to timer". Hallo. Anonymous poster hash: 57bb7...89e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Synes det gikk bra, selv om det ikke var så mye flørting og det var ingen berøring. Satt med disse to damene i et par timer på et utested. De ble invitert hjem til han ene på nachspiel, men det var de visst ikke så gira på. Bare følte at det gikk bedre enn normalt, og håpet bare at det ville lede noe til noe mer, enten i dag eller senere. Her har vi veldig ulikt syn på situasjonen. Ut i fra dette, ville ikke jeg fått forventninger om noe mer.. Anonymous poster hash: 57bb7...89e 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Vi var fem stykker, tre menn og to damer. Han ene var edru og sjåfør. Han var helt utenfor (som egentlig er litt synd, men jeg prøvde å inkludere ham). Vi to andre hadde hver vår dame. Synes det gikk bra, selv om det ikke var så mye flørting og det var ingen berøring. Satt med disse to damene i et par timer på et utested. De ble invitert hjem til han ene på nachspiel, men det var de visst ikke så gira på. Mulig at de ikke hadde noen mulighet til det og bare måtte dra hjem. Jeg vet ikke. Bare følte at det gikk bedre enn normalt, og håpet bare at det ville lede noe til noe mer, enten i dag eller senere. Full og skuffa, That's all. Du må etablere den "fysiske" framen med henne ganske raskt ...ellers blir det "awkard" siden og helt feil. Ellers er det intet annet enn vennskapelig "chit chat" som ikke spiker noen følelser eller inntrykk hos henne. Du må få henne til å investere følelser i deg. Anonymous poster hash: aab49...9ee
norw Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2015 Tenk om hun sitter og føler akkurat det samme, men er som deg og ikke våger? Grip sjansen, det værste svaret du får er nei eller ikke noe i det hele tatt, men da vet du hvertfall;)Anonymous poster hash: bf66b...399 Det kan naturligvis være at jeg tolket henne feil, men slik som vi til slutt gikk hvert til vårt så virker det ikke som at det er noe mer å hente der. Rart hvordan den ene kan føle at vi har så bra kjemi, mens den andre viser seg å være mer likegyldig. Juster forventningene dine. Du kan ikke "forvente" å få en dame etter "to timer". Hallo. Anonymous poster hash: 57bb7...89e Jeg forventet ikke at det skulle lede til noe mer, men det virket lovende. Ser jo i ettertid at det ble for lite flørting og at jeg kan justere litt til neste gang. Berøring var det egentlig ikke rom for slik vi satt på det utestedet.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Jeg lurer på om dette er en vesentlig forskjell mellom menn og kvinner. Det kan virke som om menn kan bli forelsket og solgt etter to timer, mens det tar langt lenger tid før en kvinne er overbevist. Om noen menn føler seg truffet av denne beskrivelsen, så anbefaler jeg dere å være litt mer som en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Jeg lurer på om dette er en vesentlig forskjell mellom menn og kvinner. Det kan virke som om menn kan bli forelsket og solgt etter to timer, mens det tar langt lenger tid før en kvinne er overbevist. Om noen menn føler seg truffet av denne beskrivelsen, så anbefaler jeg dere å være litt mer som en kvinne. Jeg er kvinne, men ikke slik du beskriver. Jeg blir nok sett på som kresen av en del venninner, blir interessert i veldig få menn, men det er slik at jeg blir fort interessert om den rette mannen dukker opp. Før det er gått to timer i alle fall. Anonymous poster hash: deec6...87f 1
guttemann Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Berøring er oppskrytt. Det er sikkert ofte positivt, men sjelden nødvendig, særlig i løpet av to timer der det ikke er noen naturlig anledning.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er kvinne, men ikke slik du beskriver. Jeg blir nok sett på som kresen av en del venninner, blir interessert i veldig få menn, men det er slik at jeg blir fort interessert om den rette mannen dukker opp. Før det er gått to timer i alle fall. Ok. Det er godt mulig jeg tar feil og at det som egentlig er tilfellet er at kvinner flest er mer kresne enn menn. Hva skal da til for at du blir fort interessert?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Ok. Det er godt mulig jeg tar feil og at det som egentlig er tilfellet er at kvinner flest er mer kresne enn menn. Hva skal da til for at du blir fort interessert? At han er kjekk, sjarmerende, smart, har litt dybde og viser interesse og flørter med meg. Anonymous poster hash: deec6...87f
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 At han er kjekk, sjarmerende, smart, har litt dybde og viser interesse og flørter med meg. Anonymous poster hash: deec6...87f Høres ikke så vanskelig ut!
norw Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jeg lurer på om dette er en vesentlig forskjell mellom menn og kvinner. Det kan virke som om menn kan bli forelsket og solgt etter to timer, mens det tar langt lenger tid før en kvinne er overbevist. Om noen menn føler seg truffet av denne beskrivelsen, så anbefaler jeg dere å være litt mer som en kvinne. Jeg var verken forelsket eller "solgt", men jeg følte at vi fikk god kontakt og at det var noe vi kunne bygge videre på. Viste ingen tegn til å være desperat, heller tvert imot siden jeg ikke tok noe initiativ til å eskalere. Vi viste dem nok interesse, og de fikk et tilbud om å bli med oss. Det var ikke aktuelt, og når ingenting tydet på at de ville se oss igjen senere så er det bare å legge dette dødt og prøve å finne ut hva som gikk galt. Berøring er nok ganske viktig, men da er det også veldig essensielt å ta det litt easy og hele tiden sørge for at det er noe som hun er komfortabel med. Edit: det kan naturligvis være at de trodde at vi bare var på jakt etter ONS, og at vi ikke lenger brydde oss da de sa at de skulle hjem. Endret 1. januar 2015 av norw
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Jeg var verken forelsket eller "solgt", men jeg følte at vi fikk god kontakt og at det var noe vi kunne bygge videre på. Viste ingen tegn til å være desperat, heller tvert imot siden jeg ikke tok noe initiativ til å eskalere. Høres ut som det betyr mye for deg når du lager en tråd hvor du forteller hvor oppgitt du er. Hvorfor tok ikke du initiativ til å eskalere? Det beste i en slik situasjon er som regel å utveksle telefonnummer. Vi viste dem nok interesse, og de fikk et tilbud om å bli med oss. Det var ikke aktuelt, og når ingenting tydet på at de ville se oss igjen senere så er det bare å legge dette dødt og prøve å finne ut hva som gikk galt. Å invitere kvinner med på nachspiel er nok ikke det beste om du vil "ha noe å bygge videre på", da er det bedre å foreslå å møtes senere. Jeg liker å være ganske direkte og ganske selvsikker. For eksempel: "Jeg har lyst å se deg igjen" "Jeg kunne gjerne tenke meg å se deg igjen, om det skulle være gjensidig" "Jeg har lyst til å invitere deg med på noe en dag" Ettersom du tydeligvis ikke spurte om telefonnummeret hennes, men fant henne på Facebook, så har du vel ikke noe å tape på å spørre henne der? Bare sørg for å ikke innlede en lang samtale med henne, blunkefjes på annenhver setning og en evig dans rundt grøten. Fortell henne at du har lyst å se henne igjen og at du ønsker at hun skal bli moren til dine barn. 1
norw Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #17 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Høres ut som det betyr mye for deg når du lager en tråd hvor du forteller hvor oppgitt du er. Hvorfor tok ikke du initiativ til å eskalere? Det beste i en slik situasjon er som regel å utveksle telefonnummer. Å invitere kvinner med på nachspiel er nok ikke det beste om du vil "ha noe å bygge videre på", da er det bedre å foreslå å møtes senere. Jeg liker å være ganske direkte og ganske selvsikker. For eksempel: "Jeg har lyst å se deg igjen" "Jeg kunne gjerne tenke meg å se deg igjen, om det skulle være gjensidig" "Jeg har lyst til å invitere deg med på noe en dag" Ettersom du tydeligvis ikke spurte om telefonnummeret hennes, men fant henne på Facebook, så har du vel ikke noe å tape på å spørre henne der? Bare sørg for å ikke innlede en lang samtale med henne, blunkefjes på annenhver setning og en evig dans rundt grøten. Fortell henne at du har lyst å se henne igjen og at du ønsker at hun skal bli moren til dine barn. Hvis du leser det jeg har skrevet en gang til, så vil du se at jeg var full da jeg postet dette. Jeg hadde akkurat kommet hjem og det ble skrevet litt i affekt. Ut ifra responsen på tilbudet om å bli med videre på nachspiel, så synes jeg ikke at det var noen vits i å spørre om nummeret. Hvis hun for eksempel hadde sagt at hun gjerne skulle blitt med, men at hun ikke kunne, så hadde det forandret alt. Jeg tar ikke noe initiativ (utover det å i det hele tatt ta kontakt til å begynne med) før jeg har sett noen tegn til at hun kan være interessert. Endret 1. januar 2015 av norw
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Jeg tar ikke noe initiativ før jeg har sett noen tegn til at hun kan være interessert. Da begår du en stor tabbe. Mange kvinner som IKKE er interessert vil ofte flørte og virke interesserte, mens kvinner som er VELDIG interessert vil være ekstremt tilbakeholdne. Det er lenge siden jeg sluttet å se etter slike signal. Det eneste som betyr noe er om DU liker henne og om du har BALLER nok til å gå for henne. Om ikke gjør en annen mann det. For mange kvinner vil det at du tar initiativ i seg selv være tiltrekkende. Å spørre om noen blir med på nachspiel er ikke å ta initiativ. Det er fylleprat og helt risikofritt. 2
norw Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #19 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Da begår du en stor tabbe. Mange kvinner som IKKE er interessert vil ofte flørte og virke interesserte, mens kvinner som er VELDIG interessert vil være ekstremt tilbakeholdne. Det er lenge siden jeg sluttet å se etter slike signal. Det eneste som betyr noe er om DU liker henne og om du har BALLER nok til å gå for henne. Om ikke gjør en annen mann det. For mange kvinner vil det at du tar initiativ i seg selv være tiltrekkende. Å spørre om noen blir med på nachspiel er ikke å ta initiativ. Det er fylleprat og helt risikofritt. Det jeg har markert stemmer nok ikke helt. Hun kan være interessert, men være redd for å bli avvist. Det er nok veldig vanlig. Hun ville nok likevel vist litt interesse hvis hun faktisk var interessert. Jeg fikk inntrykk av at hun var ganske trygg på seg selv. Det er uansett hun som har mest å jobbe med hvis hun ikke klarer å vise at hun er interessert. Men det er det at de skal flørte og vise interesse, når det egentlig skorter litt på interessen, jeg er mest tvilende til. Jeg er veldig lite oppsøkende, men en annen i gjengen har vært langt mer frempå. Og han blitt avvist ganske kontant, gang på gang. Noen få kan være ute etter å boost'e eget ego og bare jatter med oss menn, viser akkurat nok interesse til at vi skal gidde osv, men tror ikke at det er spesielt mange som holder på slik. Jeg føler uansett at det blir helt feil å skulle foreslå å treffes senere eller å be om nummeret hennes når hele situasjonen etter hvert virket ganske tapt. Det ble litt pinlig da vi skulle gå derifra, hvor vi bare stod der og så på hverandre alle sammen, men det trenger ikke å bety noe. Jeg hadde bare akseptert nederlaget, så jeg gikk ikke for klemmen engang. Endret 1. januar 2015 av norw
Gjest Vux Skrevet 1. januar 2015 #20 Skrevet 1. januar 2015 Berøring er oppskrytt. Det er sikkert ofte positivt, men sjelden nødvendig, særlig i løpet av to timer der det ikke er noen naturlig anledning. Nå er det vel ikke akkurat selve berøringen som er spennede i seg selv. Det må da vel være alt som følger av spenningen, roen, forventningen og eventuelle overraskelser vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå