Gå til innhold

Klør noe vanvittig etter samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 3 dager siden hadde jeg sex med en mann som jeg kjenner, vi brukte dermed ikke kondom. Jeg går på prevensjon og han stoler på at jeg ikke stikker av gravid om jeg det skulle bli liksom.

Greia er at i går kjente jeg på litt kløe men tenkte ikke over det, jeg hadde jo barbert meg så regnet med det var normal kløe mtp at håret vokser ut igjen (klør alltid en del da). Men merket at det klødde mer rundt skjeden enn vanlig, og i dag har jeg seriøst nesten klødd meg ihjel. Om jeg for eksempel spenner musklene der nede klør det mye mer, det er en sånn irriterende kløe og det gjør vondt om jeg klør for mye selvfølgelig. Jeg har prøvd å se med speil og ser ikke ut til å være noe rødere enn vanlig - MEN, utfloden min er VELDIG klumpete. Det er hvitt, klumpete og lukter surt, men ikke ekkelt. Utfloden min har alltid luktet litt surt (søt, sur rar lukt, ikke fisk/råttent), jeg var til gynekologen bare for noen måneder siden og da var alt ok - og jeg har hatt surt luktende utflod i flere år. Uansett så er utfloden mer klumpete nå, ligger liksom rundt inngangen og inni meg, det renner ikke ut på samme måte som før..

Jeg skal dusje meg senere i kveld og vaske meg veldig godt (dusjet jo i går også men for sikkerhetsskyld) og se om det hjelper. Det klør og det klør, nå svir det mye og av refleks kniper jeg noen ganger sammen og da rykker det til fordi det klør. Det klør for det meste rundt og innenfor skjeden, klør også litt på klitoris men tror det er fordi den er irritert pga jeg har klødd meg en del. Noen som aner hva dette kan være...?



Anonymous poster hash: 0860f...963
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenker kanskje at det er soppinnfeksjon?

Dra til gynekolog, men du kan også bruke potetmol mot kløe!?

Anonymous poster hash: c5244...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv kur mot soppinfeksjon som du kjøper på apoteket, og hvis den ikke virker så drar du til lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk kondom neste gang.

Anonymous poster hash: 5ed83...c6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppinfeksjon eller kjønnsykdom. Kom deg til legen.

Anonymous poster hash: b3d98...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har klødd veldig mye i det siste. Hadde sex til jeg ble sår og så begynte det å klø, svi og dunke i underlivet. Klødde til jeg blødde, ikke lurt. Har ikke sjekka meg, men begynner å gå over nå. Har vart i kanskje 16-17 dager.



Anonymous poster hash: f5fc9...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det r den kuren du må kjøpe ja,symptomene ligner sopp infeksjon.

Sex partner bør også varsles slik at han ikke smitter flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, noen som vet om det er denne jeg må kjøpe? Kløen har avtatt litt nå etter dusj. Faktisk!

Anonymous poster hash: 0860f...963

Ja, det er den.Kjøp også krem som du smører rundt på kjønnslepper og klitoris for å være på den sikre siden, da du også klødde der. Sexpartner bør informeres og smøre seg med krem.

Anonymous poster hash: 10b93...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra til legen, ikke la noen på et forum sitte å diagnostere deg med soppinfeksjon og gudveit og bruke legemidler i hytt og pine selv om de er reseptfrie. Fikk også "diagnostert" soppinfeksjon her en gang jeg spurte, viste seg at det var p-pillene jeg reagerte på...



Anonymous poster hash: 7e677...0b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...