AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Har operert for endometriose. Kirurgen fortalte at jeg burde fjerne livmoren etter å ha fått antall barn jeg vil ha, for å se etter adometriose(?), om jeg klarer å få barn. Han sa det ikke ville være noe problem og at de fikk tatt bort alt. Er 25 år nå. Noen som har fjernet livmoren på grunn av denne sykdommen? Innrømmer at jeg er redd og lurer på om noen andre gjort detteog rett og slett hvordan det er?Anonymous poster hash: 0aeb8...afe
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Du bør få kontakt med noen på endometrioseforumet og snakke med dem. Endometriose.no. Ønsker ikke legge ut så mye info på et åpent forum. Ommdu ikke har vært på Ullevål så bør du dit.Anonymous poster hash: e3eb0...106
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå