AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 jeg kastet opp fra rundt firetiden på dagen til fire om natten. Nå har jeg drukket mye vann og spist kapteinkjeks. Er det noe annet som hjelper. Jeg leser så mange ting at noen sier banan et bra mens andre sier frukt og fiber ikke et bra. Men jg må ha litt mer næring. Noen tips? Anonymous poster hash: e95c7...c82
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Prøv å spis litt diverse lettfordøyelig og som du synes er godt. Kommer det opp igjen, så prøver du noe annet. Kjeks, banan, vann, brød eller knekkebrød er greit for min del Anonymous poster hash: 66d57...247 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Banan inneholder kalium som er bra å få tilført kroppen etter oppkast og diare. Ellers er et godt gammelt råd avkokte og silte havregryn. 1 dl havregryn i 1,5 liter vann. Litt sukker til passe smak, og noen få saltkorn. Ha salt og sukker i når det koker da løses det lett opp. kok i ca. 5 minutter. Sil alt i et melsikt og drikk avkoket, kast havregryna når de har rent av seg. Nærende, rensende ikke så alfor ille smak. Velbekomme.Anonymous poster hash: 9efa4...5c5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Folk har sikkert forskjellig erfaring, men jeg vet at du bør gå forsiktig over til å spise brød først før du inntar "normal" mat igjen etterhvert. Hold deg til kjeks og brød uten pålegg i begynnelsen. Går det greit, og du ikke kaster alt sammen opp igjen, så kan du spise andre ting også. Vann med fruktsalt kan roe ned magen litt. Du kan også drikke cola, eller prøv eplejuice blandet ut med farris. Anonymous poster hash: 74d75...62a
Chizue Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Om du har en blender så kan du jo prøve å lage noen juice/yoghurt baserte smoothies? Jeg prøver å få i meg yoghurt når jeg har omgangssyke
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Tusen takk for svar. Jeg har spist litt banan nå. Anonymous poster hash: e95c7...c82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå