Gå til innhold

Til dere som har handlet på nett...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge lurt på å kjøpe leketøy over nettet. Problemet er bare et jeg synes det er så flaut! Tør ikke å gå inn i en butikk, så har lurt på hva som "skjer" nå man bestiller over nett. Hvordan ser pakken ut? Står det noe utenpå? Kommer pakken rett i postkassen eller må du hente den på postkontoret?

Vi har nemlig posten på lokalbutikken og ikke søren om jeg henter en pakke der det minste lille tegn på pakken kan avsløre hva som er inni.

Jeg kjøpte faktisk leketøy på dildoparty en gang. Partyet var ment som underholdning i et utdrikningslag og med en flaske vin innabords hos de fleste deltagerne hadde vertinnen et rekordsalg. Nå begynner de faktisk å blli utslitt.... :wink: Ellers får jeg vel bare vente på neste party...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting som røper hvor pakken kommer fra.

Hvorfor ber du ikke inn selv til et dildo party? Serverer ost og vin og ha en hyggelig og morsom venninnekveld.

Skrevet

:-) Har selv handlet sexleketøy på nett og det kommer i posten "ingkognito"; ingen på posten vet hvor du handler, med mindre de handler der selv, - da kan de bare gjette hvilke spennende ting du får i pakken!! Når det gjelder dildoparty, så har jeg luftet det med mine venninner og de er veldig gira på det. De synes det høres spennende ut, og kunne tenke seg å kjøpe dildo. Selv har jeg en vibrator kjøpt på nett, en pr. postordre og en i butikk, og det er ikke flaut. Jeg var også litt flau til å begynne med, men stå på! Det er verdt det!

Skrevet

Det jeg har bestilt har kommet innpakket i brunt papir og med en "anonym" avsender på. Jeg var også flau til å begynne med. Er ikke det lenger. Første gangen jeg var inne i en slik butikk rødmet jeg sikkert hele tiden :oops: . Men nå er det greit nok.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri handlet leketøy på nett, bare DVD. Der sto det hvem som var avsender (men ingen vet vel hva DanDirect er dersom de ikke har handlet der selv???) Jeg liker best å handle i en butikk, jeg, er ikke flau over min seksualitet. Du må tenke på at de som jobber der, står og går og vasser i dette dagen lang, de synes IKKE det er noe rart/unormalt/flaut osv. Det er jo jobben deres! Og de har GARANTERT hørt de dummeste spørsmålene før, og vet hvordan de skal takle både de som brauter seg fram og de som sjenert kjøper en pakke penisformet pasta og kanskje tør å be om en helt hvit pose...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...