enavdem Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Hei! For 2 mnd siden startet jeg på Microgynon. Det er idag 6 dager siden jeg startet på p-pillen etter mens, men oppdaget tilfeldigvis at jeg glemte p-pillen igår! Jeg er genuint veldig rotete av meg og har bare venta på å begå denne feilen.. Leste i vedlegget at dersom det er glemt i uke 1 skal man ta den glemte pillen så fort man husker det (selvom det innebærer å ta to samtidig). Bør også bruke prev. i 7 dager for å være sikret mot graviditet dersom sex skal finne sted. Spørsmålet mitt er; betyr dette at jeg skal ta dagens pille sammen med gårdagens, selvom jeg i utgangspunktet ville tatt dagens kl 18:30 ? Eller skal jeg vente med dagens til vanlig tidspunkt? Litt småstressa her, så alle svar settes pris på
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Ta den glemte nå, så tar du dagens når kl. 18.30 Et tips er å ha på alarm hver dag som minner deg på pillen Anonymous poster hash: 8040a...054
enavdem Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Ta den glemte nå, så tar du dagens når kl. 18.30 Et tips er å ha på alarm hver dag som minner deg på pillen Anonymous poster hash: 8040a...054 Okei, men da gjør jeg det! Har alarm daglig, men jeg sovna igår og glemte det av i tåka... uflaks, rett og slett. Endret 31. desember 2014 av enavdem
enavdem Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2015 Nå har jeg vært kjempe "lur". Jeg møtte tilfeldig på x'n min igjen, følelser kom til overflaten og vi endte med å ha sex. Desverre så fungerte ikke utstyret hans helt så han greide aldri å komme i "mål". Burde jeg ta angrepille selvom?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Nå har jeg vært kjempe "lur". Jeg møtte tilfeldig på x'n min igjen, følelser kom til overflaten og vi endte med å ha sex. Desverre så fungerte ikke utstyret hans helt så han greide aldri å komme i "mål". Burde jeg ta angrepille selvom? Jeg ville gjort det. Selv om sjansen er veldig liten så kan man bli gravid av precum. Better safe than sorry Anonymous poster hash: c370e...3bd
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Nå har jeg vært kjempe "lur". Jeg møtte tilfeldig på x'n min igjen, følelser kom til overflaten og vi endte med å ha sex. Desverre så fungerte ikke utstyret hans helt så han greide aldri å komme i "mål". Burde jeg ta angrepille selvom? Nei. Og ikke vær så nevrotisk, det skal mye til for å klaffe, og å tenke så mye på sånt må være slitsomt. Anonymous poster hash: 83bd3...9e2
enavdem Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2015 Nei. Og ikke vær så nevrotisk, det skal mye til for å klaffe, og å tenke så mye på sånt må være slitsomt. Anonymous poster hash: 83bd3...9e2 Unskyld meg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå