AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg sliter veldig med negative tanker og følelser. Det er som regel ting som har hendt i fortiden, ikke alvorlige ting, men små kommentarer, eller hendelser som har hatt negativ innvirkning på meg. Disse tankene ødelegger humør og sinn. Jeg blir lett irritert og har kort lunte de dagene jeg plages med dette. Dette går ofte utover mine nærmeste. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Det er tross alt bare tanker, og småting, ingen av disse er alvorlige skader, hendelser eller lignende. Det er som sagt kun snakk om en frekk kommentar fra en kollega som jeg fikk for noen måneder siden, men som kan plage meg enda(eksempel). Har dere noen råd og tips til hvordan jeg skal håndtere dette? Hvordan kan man avlede seg selv? Anonymous poster hash: d732a...8f9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Åh, som jeg kjenner meg igjen i tanker som trekker med ned... Jeg pleier å trekke meg tilbake til et eget rom eller ta på sko og gå meg en tur med hard musikk først, og lettere musikk etterhvert som turen varer. Når jeg kommer tilbake fra turen har jeg gjerne glemt hvorfor jeg var lei meg, og er fylt med ny energi. Det kan også hjelper å sette på en film/serie og "koble ut" hjernen litt, hvor en da kan føle seg bedre etterpå. Har hatt flere slike turer i juleferien nå... med familien min og kortere lunte enn noen gang. Når jeg har blitt sint har jeg brukt tipsene over, og det har virkelig hjulpet meg, spesielt musikk på gåtur. Anonymous poster hash: 048c3...3c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå