Gå til innhold

"Jeg hev den i søpla" ....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pass deg Citronella ellers så hiver jeg deg i søpla! o_o

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til og med finn.no reklamerer med å gi bort barnetegninger eller hva det nå er. Da kan man begynne å bruke de salgskanalene som finnes, isteden for søppelplassen.

Anonymous poster hash: b6948...a98
Skrevet

Det meste av møbler jeg har i hybelen min har jeg fått fra finn. En fyr skulle tømme en leilighet, og dermed kunne folk komme å hente ting før så det ble minst mulig å kjøre på dynga. Leiligheten hadde blitt innredet for et år siden av interiørkonsulenter med nye, fine ting. Nå skulle den selges. Møblene selges enda nye hos møbelkjeden, f.eks. koster sofabordet mitt ca. 1700,- i butikken, mens det jeg har skulle egentlig kjøres på dynga. Galskap!

Anonymous poster hash: 61478...0a8
Skrevet

Ikke mobb kameraten min!

Anonymous poster hash: 833a9...835

Gjest Citronella
Skrevet

jeg hiver alkohol i søpla hvis jeg får det

Gi det bort i gave? Og om du er avholds, så burde vel dine givere vite bedre, og heller gi deg noen gode oster eller en superb olivenolje.

Uhu! Jeg er ikke søppelklar! ;)

Ikke mobb kameraten min!

Anonymous poster hash: 833a9...835

Snill du. :)

Skrevet

Jeg forstår faktisk at du ikke gir alkohol videre om du får det. Jeg går ut fra at du er avholds av en eller annen grunn, og har respekt for det. Jeg har mindre respekt for de som kanskje vet at du er avholds og allievel gir deg alkohol, men det er jo en annen diskusjon.

Jeg kaster aldri gaver. Jeg kaster heller ikke brukbare ting. Jeg er for slapp til å gi bort på Facebook eller til å bruke finn.no, men jeg samler opp og tar med meg hver gang jeg drar på avfallsanlegget. Der er det en egen "bruktbutikk" hvor man kan sette fra seg ting man ikke trenger, men allikevel ikke har lyst til å kaste.

Ofte forsvinner tingene før jeg en gang er ferdig med å sette fra meg, og da ser jeg jo at det som er "søppel" for meg kan være nyttig for andre.

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Gi det bort i gave? Og om du er avholds, så burde vel dine givere vite bedre, og heller gi deg noen gode oster eller en superb olivenolje.

Gir ikke dårlige gaver videre.

ja de burde egentlig vite bedre....

Gjest Peanut
Skrevet

Jeg har aldri kastet en ting jeg har fått. :sjenert: Har alltid vært happy og fornøyd jeg. <_<

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår faktisk at du ikke gir alkohol videre om du får det. Jeg går ut fra at du er avholds av en eller annen grunn, og har respekt for det. Jeg har mindre respekt for de som kanskje vet at du er avholds og allievel gir deg alkohol, men det er jo en annen diskusjon.

Alkohol ville jeg også tømt ut, av prinsipielle grunner. Det og tobakk er vel noen av få ting jeg ikke ville gitt videre. Om noen fikk den merkelige ide å gi meg noen av de tingene.

Anonymous poster hash: 31d94...f69

AnonymBruker
Skrevet

Og vips var hele det typiske KG-uttrykket gjort til skamme... For blir denne tråden særlig lengre, med flere kommentarer ala "åh nei, ikke jeg, jeg gjør da aldri slikt..." faller hele innholdet i HI bort, eller skal vi kanskje si "rett i søpla"?... :fnise: "Good day man ax-shaft" :ironi::skratte:

Anonymous poster hash: 057c9...11d
Skrevet

På jobben min gjør vi det samme. På et bird på pauserommet setter vi fra oss brukte DVDer, brettspill, leker, klær, pyntegjenstander, bøker osv som vi ikke vil ha lenger. Står det der fortsatt etter ett par dager fjerner sjefen det fra bordet, og legger det i esker som leveres til Fretex.

Jeg har en bestemor som er blitt tussete, og ikke husker at vi har blitt voksne. Hun kjøpte et slikt "sminkehode"/dukkehode til bursdagen min. Jeg tok det aldri ut av esken, men satte det på bordet på jobb.

Dagen etter hadde en kollega med seg datteren på jobb. De har vanvittig dårlig råd for tiden pga mannens sykdom, i tillegg til vannlekkasje i huset, noen kjørte inn i bilen deres og bare stakk av osv. Alt på en gang. Jentungen lyste opp når hun så sminkehodet, og ropte "Ååå, mamma, det er sånnen jeg ønsker meg til bursdagen min!"

Mor tok selvsagt sminkehodet, pakket det inn og ga det til datteren to uker senere på bursdagen. Jenta var superglad for gaven :-)

Anonymous poster hash: 81fe7...88a

For en søt historie. Så god idé med en slik ordning. :rodmer::rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Kom til å tenke på om man kan levere det inn til vinonopolet og be dem destillere det om til teknisk sprit? De gjør ihvertfall det med smuglersprit. Teknisk sprit blir (stort sett) brukt til nyttige ting.

Anonymous poster hash: b6948...a98

Skrevet

Jeg er helt enig. Ytterst sjelden jeg kaster noe, da er det en meget god grunn for det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...