Aldrisur Skrevet 31. desember 2014 #21 Skrevet 31. desember 2014 Takk. Det samme. Jeg er ikke utelukket snill. Jeg er tøff mot de harde, og snill med de snill. Gammelt -C-ord Du er helt topp Citronella, en spennende kvinne som jeg liker "å følge med på i kulissene"! Godt nytt år til deg.
Gjest Citronella Skrevet 1. januar 2015 #22 Skrevet 1. januar 2015 Du er helt topp Citronella, en spennende kvinne som jeg liker "å følge med på i kulissene"! Godt nytt år til deg. Jeg følger også med deg i kulissene! Og tusen takk for dine ord. Og et riktig godt nytt år, solstråle! 1
Gjest Hummels Skrevet 1. januar 2015 #23 Skrevet 1. januar 2015 Det er mange vakre og godhjerta personer på kg ja Der i blant deg Citronella. Jeg har alltid likt deg her inne. Lyser godhet på lang vei i alle tråder du kommenterer som jeg har sett! 1
Gjest Citronella Skrevet 1. januar 2015 #24 Skrevet 1. januar 2015 Det er mange vakre og godhjerta personer på kg ja Der i blant deg Citronella. Jeg har alltid likt deg her inne. Lyser godhet på lang vei i alle tråder du kommenterer som jeg har sett! Takk Hummels. Jeg er vel sånn passe snill og god. Jeg kan være skarp og egenrådig. Og jeg håper du får et flott 2015, Hummels. Klem.
Fame Skrevet 1. januar 2015 #25 Skrevet 1. januar 2015 Jeg kjenner ikke noen av dere og KG er for meg bare et forum med interessante tråder når jeg kjeder meg. Men dere er sikkert hyggelige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå