Gå til innhold

En bitteliten Keiserinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, se så hyggelig tråden ble! :sarkasme:

Jeg har ikke sett tråden det refereres til, men gratulerer med bitteliten frøken i familien, og all mulig lykke ønskes for det nye året! :lillesky:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker den forrige tråden din. gratulerer som mormor💖 ønsker dere alt godt i tiden framover 😀

Skrevet

Du verden, det var utviklingen sin, det...

Til TS: Gratulerer med det nye familiemedlemmet. :)

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer som mormor TS. Jeg håper det går bra med mor og barn tross omstendighetene :hjerte:

Skrevet

Flaut hvordan denne tråden ble, nesten en skam for hele kvinneligheten.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Enig med Biloba..

Endret av Kattugla
Skrevet

For en utvikling, Kjære admin eller moderatorer, fjern all denne kranglingen. Gratulerer så mye til både TS og datteren din. Dere står ovenfor noen tøffe tak, mitt barn ble forløst med k-snitt og ble en keiser når jeg var 24 uker på vei. Han måtte fort ut, han var veldig liten, 550 gram, og vi var ikke sikre på om han ville overleve men, i dag er han en stor og flott gutt med noe forsinket motorikk, og går i en klasse under de på samme alder. men dette vil gå bra,

• Liker 4
Skrevet (endret)

Skal folk begynne å lage dårlig stemning og kverulere i denne tråden også?! Var nok av det i den forrige!

Folk kan være så ufyselige og kvalm! Skam dere!!

Gratulerer så mye som mormor! Ønsker deg og dine alt godt fremover!

Endret av AnnetteF
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun jenta som var gravid var jo i total fornektelse. Veldig trist hele greia for henne, babyen og familien.Måtte babyen få det tryggest mulig. Håper jenta får hjelp til å bearbeide alt sammen og på sikt kan leve med dette på et vis. Håper også moren til jenta og jenta kan få et godt forhold med tiden. Lykkeønskninger til familien.

Anonymous poster hash: 6ad06...c82

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, identifikasjon og personangrep.

Rainbow81, mod

Skrevet

Tråden er ryddet for identifiserende opplysninger (også i HI - slik det står nå kan det være flere gravide fjortenåringer som har født for tidlig).

Rainbow81, mod

Skrevet

Tråden er igjen ryddet for identifiserende informasjon.

Rainbow81

AnonymBruker
Skrevet

Så slett den, da, hvorfor skal det i det hele tatt være en tråd her om disse stakkars uskyldige menneskene?

Anonymous poster hash: 23c7e...bd9
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med barnet nå TS?

Anonymous poster hash: 50d29...d98

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med barnet nå TS?Anonymous poster hash: 50d29...d98

Ønsker ikke å svare på spørsmål eller gi mer info, folktrekker fra og legger til etter eget hode. Kanskje for å få tråden fjernet?

Anonymous poster hash: 813dd...bc3

• Liker 1
Skrevet

Ønsker ikke å svare på spørsmål eller gi mer info, folktrekker fra og legger til etter eget hode. Kanskje for å få tråden fjernet?

Du klarer jo ikke holde deg heller da.

Gjest Veritaserum
Skrevet

Gratulerer til mormor og den nybakte mammaen. :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig rart med tanke på hva du sa og gjorde i den forrige tråden!!!

Anonymous poster hash: d987d...48d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...