Gå til innhold

En bitteliten Keiserinne

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En nydelig, bitteliten Keiserinne har kommet til verden. Knapt tusen gram. frisk og en liten hissigpropp.

Mammaen er 14. Åringen fra tråden tidligere i høst. Hun har det bra, etter forholdene. Hun lengter hjem til mamma og rommet sitt.

Anonymous poster hash: 813dd...bc3

Endret av Rainbow81
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En nydelig, bitteliten Keiserinne har kommet til verden. Knapt tusen gram. frisk og en liten hissigpropp.

Mammaen er 14. Åringen fra tråden tidligere i høst. Hun har det bra, etter forholdene. Hun lengter hjem til mamma og rommet sitt.

var ikke hun bare 20 uker på vei?

Anonymous poster hash: d987d...48d

Endret av Rainbow81
Skrevet

Hvilken tråd? Hva?

Anonymous poster hash: ae349...bdf

Skrevet (endret)

Øøh, okei?

Hils "Keiserinnen". Herlighet.

Endret av HeiHade
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Å herrefred folkens!

Keiserinne - et vanlig uttrykk for babyer forløst ved keisersnitt

Mor i tråden bare 20 uker på vei - ja, kan kanskje forklare hvorfor barnets fødselsvekt er knappe tusen gram?

Og TS er sikkert ikke på sykehuset fordi klokken er to på natten. Mødre til 14åringer som har født må ikke nødvendigvis være på sykehuset 24/7, men får mulighet til å dra hjem for å sove.

Gratulerer som bestemor TS, og mange gode tanker til dere i tiden som kommer.

Anonymous poster hash: bd240...bc9

Endret av Rainbow81
  • Liker 26
Skrevet (endret)

Dette ble jo bare helt idiotisk etter "ryddingen" og "modereringen",

Endret av Pet
  • Liker 5
Gjest Magdalene
Skrevet

Og hva er intensjonen med å annonsere dette her? Det er da ikke ditt barn?

Det er barnebarnet hennes.

Folk som fulgte tråden syns det kanskje er greit med en oppdatering?

Makan til surt oppgulp fra deg, Pet.

• Liker 14
Skrevet

Jeg tror det heter gratulerer, og håper alt går bra! Makan til ufordragelige folk!

• Liker 25
Skrevet

Jeg blir rystet over enkelte svar i denne tråden. Er det mulig...

Gratulerer så mye TS! Glad for at ting står bra til med både mor og barn :hug:

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for trollespekulasjoner og personangrep.

Rainbow81, mod

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Takk for oppdateringen, men med fare for å virke for skarp her så synes jeg man med fordel kan kutte ut titlene Keiserinne/Prinsesse etc. på de som faktisk ikke er det.

Skrevet

Takk for oppdateringen, men med fare for å virke for skarp her så synes jeg man med fordel kan kutte ut titlene Keiserinne/Prinsesse etc. på de som faktisk ikke er det.

Keiserinne er en vanlig term å bruke om jentebabyer som blir tatt med keisersnitt

Anonymous poster hash: eaed0...a4b

• Liker 17
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Keiserinne er en vanlig term å bruke om jentebabyer som blir tatt med keisersnitt

Anonymous poster hash: eaed0...a4b

Vel, det ble tatt keisersnitt på mamma da jeg ble født, men jeg har ikke hørt den termen før nå. Til tross for at jeg selv er blitt mamma.

Skrevet

Et foster på 20 uker er ikke levedyktig, keisersnitt eller ei, så dette må være tull.

Anonymous poster hash: 1f2f3...997
  • Liker 3
Skrevet

Hvilket innlegg er dette snakk om?

Skrevet

Vel, det ble tatt keisersnitt på mamma da jeg ble født, men jeg har ikke hørt den termen før nå. Til tross for at jeg selv er blitt mamma.

Det er svært vanlig å bruke keiser/keiserinne, bare se på fødselsannonser i avisen. Mer uvanlig å ikke bruke det. Tror faktisk alle barn jeg vet om som var født ved keisersnitt ble annonsert som keiser eller keiserinne, både i avisannonsen og på facebook/sms.

• Liker 3
Skrevet

gratulerer så mye med ett lite barnebarn!

Jeg fulgte den andre tråden, så jeg skjønner at dette må være kjempe tøfft for dere. Og det var jo veldig synd at babyen måtte ut av magen så tidlig.

Men jeg håper virkelig at det går bra med både mor, barn og øvrig familie.

Babyen var ca 20 uker, når den forige tråden ble laget, og det er jo blitt en del uker siden, så jeg vil anta babyen er ca 28-30 uker ,og således levedyktig.

At folk ikke har hørt om at barn tatt med keisersnitt offte blir kalt keiser/keiserinne, betyr ikke det samme som at dett er uvanlig heller. Uansett meningsløst å henge seg opp i.

Jeg ønsker dere i hvertfall lykke til, med hverdagen som kommer:)

Anonymous poster hash: 447ec...01e
  • Liker 10
Skrevet

Et foster på 20 uker er ikke levedyktig, keisersnitt eller ei, så dette må være tull.

Anonymous poster hash: 1f2f3...997

det er jo noen uker siden det var snakk om denne jenta da, :P

Anonymous poster hash: d987d...48d

• Liker 3
Skrevet

Trist når barn får barn :(

Anonymous poster hash: 02e59...2fe

• Liker 6
Skrevet

Gratulerer! Pittelita jente :) men ah så koselig. Det går så klart bra, alt sammen. Godt nytt år!

Anonymous poster hash: 7c166...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...