Gå til innhold

Jakten på Berserk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet nøyaktig når den begynner? Ser TVNorge reklamerer for den nå men de begynner gjerne med det flere måneder før?

Anonymous poster hash: bb9ce...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Følger med.

Regner med at det ikke kommer noe særlig mer opplysning enn det som allerede er kjent. Men det er jo interessant å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med.

Har sett alle seriene om Berserk, og synes de er veldig spennende og underholdene.

Jeg føler virkelig med Jarle Andhøy som mistet tre gode kamerater, og ingen vil gi ham svar på de spørsmålene han stiller.

Når jeg kan ta meg i å undre over hvorfor de dro fra en trygg havn og inn i en varslet storm, kan jeg jo bare tenke meg hvor mye det plager han. Det må være et mareritt.

Håper han og de andre pårørende får svar på sine spørsmål i ankesaken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kan ta meg i å undre over hvorfor de dro fra en trygg havn og inn i en varslet storm, kan jeg jo bare tenke meg hvor mye det plager han. Det må være et mareritt.

Ja.. Har ikke tenkt så mye over det før jeg begynte å se Jakten på Berserk. Men nå kan det virke som at noen har noe å skjule...

Jeg håper også at de får svar, men det er nok ikke så sannsynlig.

Anonymous poster hash: df7a0...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare synet av jarle gjør det verdt å se på...😍

Ja han er ganske kjekk og rufsete :D

Fryktelig historie. Helt merkelig at de skulle ha tatt løs fra trygg havn midt i en storm. Og myndighetene maser bare om brudd på no miljøvernforskrifter??!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er ganske kjekk og rufsete :D

Fryktelig historie. Helt merkelig at de skulle ha tatt løs fra trygg havn midt i en storm. Og myndighetene maser bare om brudd på no miljøvernforskrifter??!

"Alle" mener jo at de har blitt tvunget fra havnen av myndighetene, og dermed havnet i storm. Og så nekter myndighetene i etterkant.

Helt sykt opplegg.

Men de er jo ansvarlige for tre menneskeliv pga den jakten de drev, så kanskje derfor de prøver å dysse ned alt.

Jeg forstår virkelig ikke at det går an å håndtere saken slik som både norske og nz myndigheter har gjort/gjør!

Anonymous poster hash: 1a87f...531

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke dette egntlig for et par år siden? Jeg føler jeg allrede har sett dette? Eller var det bare en kort dokumentar kanskje?



Anonymous poster hash: 95c85...77a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke dette egntlig for et par år siden? Jeg føler jeg allrede har sett dette? Eller var det bare en kort dokumentar kanskje?

Anonymous poster hash: 95c85...77a

Denne serien er ikke sendt før :)

Anonymous poster hash: 1a87f...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg føler med.

Har sett alle seriene om Berserk, og synes de er veldig spennende og underholdene.

Jeg føler virkelig med Jarle Andhøy som mistet tre gode kamerater, og ingen vil gi ham svar på de spørsmålene han stiller.

Når jeg kan ta meg i å undre over hvorfor de dro fra en trygg havn og inn i en varslet storm, kan jeg jo bare tenke meg hvor mye det plager han. Det må være et mareritt.

Håper han og de andre pårørende får svar på sine spørsmål i ankesaken.

Min personlige mening, Polarinstituttet har blod på sine hender.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke dette egntlig for et par år siden? Jeg føler jeg allrede har sett dette? Eller var det bare en kort dokumentar kanskje? Anonymous poster hash: 95c85...77a

Serien om turen da ulykken skjedde gikk for et par år siiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien om turen da ulykken skjedde gikk for et par år siiden.

De viste kanskje en del av den letingen de drev med i den forrige serien? Kanskje det er det jeg husker?

Anonymous poster hash: 95c85...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viste kanskje en del av den letingen de drev med i den forrige serien? Kanskje det er det jeg husker?

Anonymous poster hash: 95c85...77a

Det er ihvertfall en del klipp fra ulykkesturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig hvordan Norske og NZ myndigheter håndterer saken. En hver annen ulykke, blir gransket opp, ned og i mente for å finne årsaken. I denne saken er det kun fokus på at de var der "ulovlig".

Det er tydelig at noen har noe å skjule....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er merkelig hvordan Norske og NZ myndigheter håndterer saken. En hver annen ulykke, blir gransket opp, ned og i mente for å finne årsaken. I denne saken er det kun fokus på at de var der "ulovlig".

Det er tydelig at noen har noe å skjule....

Det er det.

Det som er så synd er at det sikkert ikke vil komme fram hva som egentlig har skjedd. Dersom det kommer fram, vil det nok være lenge til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det.

Det som er så synd er at det sikkert ikke vil komme fram hva som egentlig har skjedd. Dersom det kommer fram, vil det nok være lenge til.

Helt enig!

Var det riktig å seile av sted uten tillatelse? Åpenbart ikke.

Visste de som var med på turen at det var risikabelt? Sannsynligvis bedre enn noen andre.

Uansett så er det jo en gang slik at dersom en bilist kjører i 110kmt i 70sona med to pasasjerer bak i bilen og kolliderer og omkommer, så etterforsker politiet saken selv om det er åpenbart at det er ulovlig og kjøre over fartsgrensen.

Så klart skal alle sider av saken undersøkes og følges opp, men da er det jo naturlig å ta det viktigste først; ulykken.

Anonymous poster hash: 155a2...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

De viste kanskje en del av den letingen de drev med i den forrige serien? Kanskje det er det jeg husker?

Anonymous poster hash: 95c85...77a

Jeg har også sett endel av det de sender nå før, så derfor lurte jeg faktisk på om det var reprise eller noe.

De har sendt noe av letingen etter Berserk før, så jeg håper det kommer noe nytt også.

Jeg håper de får oppklart hva som skjedde. Slik de fremstiller det så virker det som myndighetene har noe å skjule. Forstår godt hvorfor de vil ned igjen for å lete etter Berserk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mannskapssituasjonen virket noe tilfeldig. Plutselig finner de en maori gjemt i båten??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...