Gå til innhold

plutselig alenemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du vil få en ekstra barnetrygd og stønad til barnetilsyn som alenemor. Har du veldig lite i inntekt så kan du og ha krav på friplass i barnehagen. Det økonomiske vil ordne seg :) Håper du får kose deg litt med barna sine nå som det er nyttår. Håper dere vil få et bra år :)

Anonymous poster hash: c3c1e...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ikke noe særlig ut at han gir deg én måned på å finne deg noe nytt, når du i tillegg har en baby på 3 mnd å ta deg av. Syntes det hørtes helt grusomt ut for å være ærlig. Ikke kan han hjelpe deg med penger heller (?) og dere har barn sammen? Merkelige greier. Lurer på hva som har skjedd her.

Jeg og min eks (barnefar) gikk også fra hverandre "over natten", etter en heftig krangel, men da var det toppen av isfjellet for å si det slik, det var egentlig bare et spørsmål om tid før det brast for oss. Men barna kommer ALLTID først. Uansett hvor grusomt ting måtte være mellom dere.



Anonymous poster hash: 51b5c...c7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha rett på overgangstønad samt fars permisjon og sannsynsligvis bostøtte

Wow! Er du FORTSATT her, liv?! Imponerende! :D

Og fortsatt hjelper du folk med å forstå deres rettigheter. Du er god du. :)

Ønsker deg et RIKTIG godt nytt år, med et håp om at du får mange sjanser, muligheter og gleder i dette nye året. :)

Anonymous poster hash: d13ad...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby på 3 mnd, hallo du er i barselmodus. Hvilken mann er dette da? Og dere burde oppføre dere mer voksent med barn sammen. Hvem tror forhold er rosenrødt og full av romantikk med nyfødt baby i hus???

Her må dere virkelig snakke sammen, voksent!!!



Anonymous poster hash: b71a3...b8f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du eier PS3. Så det første du kan gjøre for å skaffe deg litt peng, er å selge denne på finn. Er vel en helt unyttig ting å eie når du ikke lenger har mann i hus..

Anonymous poster hash: 47d92...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående barnetrygd så går det i felleskassa, og det er jeg som handler inn alt av barneutstyr. PS3 er min og bruker den faktisk selv til netflix (har ikke data med nett pga nettkortet røk) gta, singstar, se br/DVD.

Men over til saken. Vi har pratet og han la seg flat om det han sa. Vi ble enige om å starte der vi slapp og fortsette forholdet og bo sammen. Men at vi må jobbe litt mer som et par. Vi er begge to veldig stae og sterke karakterer, som liker ting på hver sin måte. Får bare håpe det fungerer nå fremover...

Anonymous poster hash: 5b912...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...