Gå til innhold

hva er vitsen med å leve

Fremhevede innlegg

Skrevet

om alle mennesker har vært slemme mot deg hele livet?

om du har blitt mobbet og plaget, slått og spyttet på i 20 år på rad. hva er egentlig vitsen med å leve ?

jeg skjønner det bare ikke, hvorfor er mennesker så slemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det finnes mennesker som er annerledes, som bygger deg opp i stedet for å rive deg ned. Om du velger å dø, så fratar du deg selv muligheten til å møte dusse menneskene, og selv bli en av dem. Ikke gi opp.

Anonymous poster hash: a505b...875

Skrevet
  • det kan komme en tid der du ser at det er verdt det. jeg har hatt det på samme vis, men nå begynner det å bli bedre, og livet kan bli verdt å leve. Får du hjelp med disse tankene og følelsene?
Skrevet

Fordi i skogen kan man være i fred.

Anonymous poster hash: 643b6...17c
  • Liker 1
Skrevet

Fordi det finnes noen som er verdt å leve for - deg selv.

Anonymous poster hash: a6612...cd1
Skrevet

mennesker er ondskapsfulle.
føler det samme som deg, tenker det vær eneste dag.

Anonymous poster hash: 2018e...a41
  • Liker 1
Skrevet

Nesj, vi er nå bare til da. Ikke godt å si hvorfor eller hva formålet er. Det blir hva du gjør det til.

Skrevet

vær så snill å legg fra deg tanken. Jeg har vært der du er i mange år. Etter å ha mistet to av mine beste venner, en farmor og en mor, samt gått gjennom mobbing og hatt kreft, var jeg der også. Verden er slem, men man må lære seg å skaffe nye bånd med ikke-overfladiske-hyggelige mennesker. Så tok livet en vending for meg og. Jeg hadde vært suicidal i over 7 år og så ingen utvei. Satt alene på juleaften i 9 år. Men i dag lyser livet, og jeg har skaffet meg nye venner, nytt nettverk og folk jeg er gald i, og som setter pris på meg. Vær den du er, og din tur vil også komme. Klem!

Anonymous poster hash: ba80f...c3d
Skrevet

vær så snill å legg fra deg tanken. Jeg har vært der du er i mange år. Etter å ha mistet to av mine beste venner, en farmor og en mor, samt gått gjennom mobbing og hatt kreft, var jeg der også. Verden er slem, men man må lære seg å skaffe nye bånd med ikke-overfladiske-hyggelige mennesker. Så tok livet en vending for meg og. Jeg hadde vært suicidal i over 7 år og så ingen utvei. Satt alene på juleaften i 9 år. Men i dag lyser livet, og jeg har skaffet meg nye venner, nytt nettverk og folk jeg er gald i, og som setter pris på meg. Vær den du er, og din tur vil også komme. Klem!

Anonymous poster hash: ba80f...c3d

hvordan fant du nye venner? Sliter med å finne noen selv.

- hilsen venneløs, kronisk depressiv person.

Anonymous poster hash: 2018e...a41

Skrevet

Kjære deg Wubwub.

Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen).

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Du er verdifull.

Mvh

Kosemose, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...