AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Etter mange års lesetid på forumet som gir svaret på alt har jeg et spørsmål selv. Prøvde selvfølgelig søk, men mange svar var åtte år gamle... Som tittelen lyder, er det den skumle tannlege(regninga) igjen. Jeg er 23 år og har sikkert ikke vært hos tannlegen på fem år. I flere år har jeg visst at jeg har hatt hull, men siden det egentlig ikke har gjort noe vondt, har jeg ikke orket. Innerst inne visste jeg at jeg kom til å angre på det en dag, men laber jobbsituasjon kombinert med "det går bra"-holdning har utsatt timen. Det gjør jeg forsåvidt nå. I speilet kan jeg se flere hull og i dag kjente jeg at det begynte å gjøre vondt. Egentlig tror jeg ikke det er akutt, men jeg fikk et par tusen i julegave og har egentlig lyst til å svi det fort. Noen tips? Kan jeg ringe tannlegen min og si jeg gjerne skulle borret på dagen? Jeg VET jo at jeg har hull. Skjønner at de ikke bare kan sette igang når jeg setter meg ned, men... Frykter en helvetes regning, men får bare ta støyten. Anonymous poster hash: c1209...6de 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 De kan borre der det gjør vondt. Men første timen er for å kartlegge behov, hull ol. Da jeg gikk akutt hadde jeg et svært hull tannlegen tok med en gang, og kartla resten av munnen. Jeg fikk et estimat og et tilbud om nedbetaling Anonymous poster hash: c2d67...27c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Ring tsnnlegen og si at du har et problem det haster litt med. Så får du svar på om tannlegen har hurtige timer. Anonymous poster hash: 94ab3...05a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Du kan få akutt time der de ordner enten alt eller det nødvendigste, så du ikke har vindt mer. Om det er mye du har å gjøre med tennene dine, kan du fortelle tannlegen at du har f.eks. X tusen å bruke på dette i måneden, og spør om det kan ordnes. Anonymous poster hash: bcdc0...dd6
Kosemose Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Tråden er ryddet for innlegg som oppfordrer til svindel Kosemose, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå